AE911truth.org AE911truth.org
518
BLOG

Katastrofa smoleńska - RSP precyzyjniejszy niż ILS tylko w Mirosławcu ?

AE911truth.org AE911truth.org Katastrofa smoleńska Obserwuj temat Obserwuj notkę 57

Ta notka to niejako uzupełnienie do notki:

https://www.salon24.pl/u/ae911truth-org/949044,katastrofa-smolenska-radar-rsp-6m2-czyli-matactwa-w-stylu-gross


Poniżej podaję stan obecny, ważny do maja 2019 roku.

PROCEDURY PODEJŚCIA DO LĄDOWANIA  I ODLOTU DLA LOTNISK SIŁ ZBROJNYCH RZECZPOSPOLITEJ POLSKIEJ


Warunki minimalne lotniska zostały wykonane na podstawie zapisów  zawartych w Rozporządzeniu Komisji (WE) Nr 859/2008 z dnia 20.08.2008r. 


DA/H (Decision Altitude/Height) Wysokość bezwzględna/względna decyzji -

określona wysokość bezwzględna lub wysokość względna przy  podejściu precyzyjnym, na której rozpoczyna się procedurę po nieudanym podejściu, gdy nie nawiązano wzrokowego kontaktu  z terenem, niezbędnego do kontynuowania podejścia. Wysokość bezwzględna decyzji (DA) jest odniesiona do średniego poziomu morza  a wysokość względna decyzji (DH) jest odniesiona do progu drogi startowej. 


MDA/H (Minimum descent altitude/height) Minimalna wysokość bezwzględna/ względna zniżania - określona wysokość bezwzględna lub wysokość względna przy podejściu nieprecyzyjnym lub przy podejściu z okrążeniem, poniżej której zniżanie nie może być wykonane bez wzrokowego kontaktu z terenem.


image

image


image


Jak widać dla podejścia PAR, a więc korzystając najprawdopodobniej z radaru

PAR/RSP-8? mamy minima   -  76x800 m.

dla podejścia ILS minimum  - 80x800 m

Dla podejścia NDB 240x2900 m

TACAN najniższe minima 123x1200 m.

Najbardziej precyzyjne okazuje się podejście PAR/RSP

Wnioski na temat tego, że Lasek określił podejście w Smoleńsku jako "nieprecyzyjne" pozostawiam  Czytelnikom.


Nie chciałem dublować notki Kizaka, ale Nudny wyskoczył z kolejna notka propagandową, w której przedstawia jak mały Kazio widzi lotnictwo.

https://www.salon24.pl/u/anatomia-wybuchu/777825,katastrofa-smolenska-czyli-ils-ktorego-nikt-na-xubs-nie-chce,2

image

Ciągle mało odpornym na wiedzę, to jedno z wielu źródeł, które potwierdzają to co piszę:

"Учитывая данные о положении самолета относительно линии планирования, руководитель посадки передает по радио на борт самолета  команды, выполняя которые летчик выводит самолет на ВПП. 

ПРЛ позволяет обеспечить снижение самолетов любых типов  вне видимости земли до высоты примерно 50 м. " 

W/g

МИНИСТЕРСВО ОБРАЗОВАНИЯ И НАУКИ   РОССИЙСКОЙ ФЕДЕРАЦИИ 

ГОСУДАРСТВЕННОЕ ОБРАЗОВАТЕЛЬНОЕ УЧРЕЖДЕНИЕ ВЫСШЕГО ПРОФЕССИОНАЛЬНОГО ОБРАЗОВАНИЯ  

«МОСКОВСКИЙ ГОСУДАРСТВЕННЫЙ ИНСТИТУТ РАДИОТЕХНИКИ, ЭЛЕКТРОНИКИ И АВТОМАТИКИ  

(ТЕХНИЧЕСКИЙ УНИВЕРСИТЕТ)»  

С..И.. ВОЛКОВ А. КАРГАПОЛЬЦЕВ Н. КУРИЛОВ

РАДИОЛОКАЦИОННАЯ СИСТЕМА   ПОСАДКИ РСП-6М2



Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka