Kazimierz Malik 08.04.2018
Kazimierz Malik 08.04.2018
kizak kizak
918
BLOG

Katastrofa smoleńska, czyli ILS (РСП) którego nikt na XUBS "nie chce"

kizak kizak Katastrofa smoleńska Obserwuj temat Obserwuj notkę 96

Dział: Polityka, Temat: Katastrofa smoleńska

...wydaje się, że stacja RSP-6M2 (ПРЛ+ВРЛ) jest widoczna i ujęta jako tzw. "ruski ILS", pomijając film i zdjęcia urzędu gubernatora obwodu smoleńskiego z dnia 07.04.2010, w dokumentach i raportach tylko dla nielicznej grupy badaczy prawdy dnia 10.04.2010. Zaklinający rzeczywistość, a w zasadzie stojący obecnie na straży rozmydlania (po 7 latach zamydlania) starają się wyprzeć jeden ważny ASPEKT dla zobrazowania szczegółów sabotażu dnia 10.04.2010 dokonanego na samolocie Tu-154M nr boczny 101 o kryptonimie 1-2-01 aspekt sterowania autopilotem (ABSU) opisywany rosyjskojęzycznym (inaczej w angielskojęzycznym, a dodatkowo "inaczej" w polskojęzycznym!) raportem MAK (w załączniku nr 1 - ПРОФИЛЬ ЗАХОДА НА ПОСАДКУ), ale i oszustwa dokonane w trakcie tzw. prób podejścia do lądowania na autopilocie i automatycznego odejścia na drugi krąg, bowiem RSP-6M2 (ПРЛ + ВРЛ) pokrywa i odpowiada (jest zgodny i kompatybilny): PAR + ОПРС в ТВГ, PAR + VOR / DME, PAR + обратный луч ILS, PAR + ILS, без глиссады. Ukraiński producent Aerotechnica tej pomysłowej technologii RSP (ILS), lokując produkt na zagranicznych rynkach, powinien wyraźnie potwierdzić jej zalety (charakterystyki ogólne) http://www.aerotechnica.ua/index.php?id=products&prod=2&prodid=5, a polski dystrybutor zapewne także http://altimus-tech.pl/pl/radary/radars-rsp-10ma.html (!)

KOMUNIKAT po konferencji prasowej Przewodniczącego Zespołu Posła Antoniego Macierewicza oraz Szefa Ekspertów Zespołu prof. Kazimierza Nowaczyka z dn. 04.07.2013r. zawarł pytanie, na które nikt z oskarżających polskich pilotów do dziś nie odpowiedział (i nie odpowie bojąc się odpowiedzialności karnej i materialnej), brzmiące: dlaczego mimo wydania jednoznacznego rozkazu (który w lotnictwie wojskowym był i jest wykonywany natychmiast i automatycznie), samolot nie zaczął odchodzić na drugie zajście, lecz nadal schodził w dół w przyspieszonym tempie i skali w sposób oczywisty przekraczającymi opadanie przewidziane podczas odejścia na drugi krąg?

ODPOWIEDŹ jest następująca choć nie będzie przedmiotem rozwinięcia tej notki i jest bardzo niewygodna, ale i niebezpieczna - po zniknięciu sygnału z RSP-6M2 w transponderze ATC kontrolę nad autopilotem przejął ponownie FMS sn 604.5 z błędem systemowym (nawigacyjnym) obliczanej deklinacji i inklinacji magnetycznej polegającym na wygaśnięciu ważności 01.02.2010 WMM i cofnięciu się w obliczeniach do roku bazowego (15 lat wstecz) WMM 1995. Problem ten UASC wyeliminowało ostatecznie dopiero WMM Update Mod 19 1XXX.XX.( )-34-3497 Original 15 February 2012, Revision E, 21 May 2012. Zapisy błędów systemowych FMS odnotowane są w raporcie TAWS UASC, jak też wpisy sygnałów nawigacyjnych z RSP-6M2, czyli ILS (w terminologii anglojęzycznej, patrz tabele kompatybilności i zgodności systemów radiolokacji i radionawigacji j/n) .

Między innymi!: w odczytach specjalistów firmy UASC „TAWS Data...” (na polskiej stronie Raportu) zaznaczono parametry odchylenia od kursu w pionie wysokości (GLIDESLOPE DEVIATION) i w parametrach horyzontalnych – odchylenie od kursu (LOCALIZER DEVIATION) dla wszystkich sygnałów TAWS. Dla zdarzeń generowanych w czasie podchodzenia do lądowania (#34, #35, #36, #37, #38) te oznaczenia są równe: Glideslope Deviation: 0.095982 dots Localizer Deviation: 0.108367 dots.

Each dot indicates 0.5 degrees DEVIATION!For VOR work, each dot under the needle represents 2° deviation from course while for the localizer each dot under the needle represents 0.5° deviation from course. (https://ntrs.nasa.gov/archive/nasa/casi.ntrs.nasa.gov/19950010969.pdf , http://www.navfltsm.addr.com/ils.htm , https://en.wikipedia.org/wiki/Instrument_landing_system_localizer)

To oznacza, że dopóki "101" był w zasięgu horyzontalnym (60m nad MSL stacji) dostawał ciągłe i stałe (!) poprawki kursu i ścieżki do UNS-1d FMS P1 UASCo poprzez transponder TRA-67A Mode S Bendix/King Honeywell (a więc był naprowadzany!), w oparciu o które autopilot na podstawie Flight Plan FMS P1 sprowadzał samolot do lądowania, dopóty istniała szansa, że "101" trafi w pas lotniska (lecz niekoniecznie wyląduje przy braku właściwej pozycji) a FP FMS P1 działający w oparciu o WMM (1995) UNS-1d nie przejmie całkowicie nawigacji autopilota, doprowadzając tym samym do wymuszonego błędnym systemem UNS-1 do lądowania na "nieistniejącym pasie", czyli na polanie samosiejek przed lotniskiem XUBS WPP26! NIESTETY piloci nie odłączyli wcześniej autopilota, uważając iż w trudnych warunkach ciężko ufać jedynie własnym oczom.

Kontroler KL (Ryżenko) mając na uwadze rozpoczęcie sprowadzania samolotu w systemie RSP-6M2 / РСП-6М2 (PAR+ILS) na lotnisko klasyfikowane wg nich (! okazuje się tylko na podstawie lokacji stacji RSP-6M2, w pozostałych aspektach lokacji urządzeń lotnisko nie spełniało wszystkich przepisów FR, by stosować te same minima dla WPP08 i WPP26)  jako odpowiadające I kategorii (ICAO) ZEZWOLIŁ załodze na zejście do wysokości decyzji 100m, rozpoczynając przejęcie automatycznego sprowadzania samolotu (ścieżki) przez  ПРЛ (PAR) do 50m (stąd jedni "słyszeli tylko" 100m, a inni "tylko" 50m). Dowód opisują blogerzy @AE911truth.org i @Jeremy Flamewater (problemy w notkach zbiorczych wskazywał @FYM, a jako pierwszy @Maxoo)

http://ae911truth-org.salon24.pl/776459,katastrifa-smolenska-zmiany-sink-rate-w-g-danych-atm

http://ae911truth-org.salon24.pl/777424,katastrofa-smolenska-sciezka-ils-z-7-04-2010

http://jeremyf.salon24.pl/777764,smolensk-2010-garsc-teorii-o-kompleksie-radarowym-siewiernego-rsp-6m2

http://ae911truth-org.salon24.pl/777758,katastrofa-smlenska-falszerstwo-w-raporcie-mak

image
https://www.youtube.com/channel/UCTuTgNSWTvVijSz0BWBdtLA , http://kizak.web-album.org/photo/1802614,tu-154m-klucz-tech

image

Chodzi o zapis j/n ze strony 12 (59) załącznika nr 1 do raportu MAK, który wykluczyły bez dowodu obie (?jak to przebiegło?) komisje (czyt. rosyjska i polska na użytek swój i osłony grupy socjopatów 'biznesmenów"), a dla przykładu jednocześnie @Gwant, nadużywając równoważności WtW, fałszywie stwierdza na podstawie prawdziwej przesłanki (!), podtrzymując matactwo dr inż. Laska: "08:40:43 - 08:40:48 Synchroniczne zmiany ustawienia: РА-56 (RA-56), МЭТ-4У (MET-4U), kolumny wolantu, sterów, pochylenia; TAKI SYNCHRONIZM JEST MOŻLIWY DO OSIĄGNIĘCIA TYLKO i WYŁĄCZNIE PRZEZ MANEWROWANIE KÓŁKIEM СПУСК-ПОДЪЕМ." To oczywiście nieprawda.


"(глиссада) (ścieżka)"
Режим служит для директивного или автоматического управления самолетом в продольном канале со снижением до высоты 30 м на аэродромах II категории по ICAO и до 60 м на аэродромах I категории. (XUBS)
Режим может быть включен автоматически, если предварительно был включен режим „заход на посадку (ЗАХОД)”. Автоматическое включение происходит в момент приема глиссады (когда самолет найдется на месте уравнивания радиосигналов глиссады от системы ILS) с условием, что самолет был в конфигурации на посадку (закрылки отклонены на угол больший, чем 36º)."


Samolot był w konfiguracji do lądowania na "mały gaz" z klapami 36+. Sygnały z RSP-6M2 (ILS + PAR) zapisały się w FMS i TAWS jednak bez wpływu na ZADANY PLAN LOTU (koordynaty) w FMS. Co więcej konfiguracja Tu-154M kryptonim 1-2-01 (nr boczny 101) w dniu 10.04.2010 przy podejściu do XUBS wskazuje na proceduralne postępowanie załogi w sytuacji awaryjnej postępującego zaniku pracy generatorów (@Kenam vel @Gross wykazał na zdjęciu panela włączenie w locie WSU (ВСУ) i zwrócił uwagę na kalibrację sztucznego horyzontu) wg instrukcji jak na zdjęciach z dokumentacji technicznej http://kizak.web-album.org/album/44102,procedury-postepowania-awaryjnego


Panel multifunkcyjny z wyświetlaczem typu ATC/TCAR MFD-640 UASC http://www.uasc.com/home/shop/avionics/mfd-640

http://ps.web-album.org/0a/b0/0ab02dbfa8b7f42c5d1bcbc684c7161a.png

http://ps.web-album.org/19/01/1901f1912b48b1aa725bdafff2be6378.png

W całym zamieszaniu tworzonym przez panów Grzesiaka i Fogelmana z Greenberg Traurig, będącą współwłaścicielem i doradcą naukowo-prawnym UASC, chodzi o to, by stracono z uwagi, pola dyskusji, badań i ŚLEDZTWA kompatybilną łączność dwustronną z wymianą danych ((УВД) Управление Воздушным Движением -- (ATC) Air Traffic Control) między stacją RSP-6M2 (PRŁ - radar precyzyjnego podejścia) a transponderem TRA-67A Mode S Bendix/King Honeywell i komputerem FMS/FMC UNS-1D UASC jak na rysunku - zdjęciu wyżej. To meritum sprawy. CAŁA reszta to nudna teoria!

Raport komisji Millera, str. 222:

Manewr odejścia w autopilocie można wykonać w dwóch przypadkach:

- przy przechwyconej ścieżce schodzenia z systemu lądowania ILS po naciśnięciu przycisku "odejście";

- przy przechwyconej ścieżce schodzenia z systemu lądowania ILS po przestawieniu dźwigni sterowania silnikami przez pilotów (nie jest to możliwe ze stanowiska technika pokładowego) maksymalnie do przodu.

http://faktysmolensk.niezniknelo.com/lotnisko.html

  • dalsza radiolatarnia prowadząca (DRL);
  • bliższa radiolatarnia prowadząca (BRL);
  • radiolokacyjny system lądowania RSP-6M2;
  • oświetlenie nawigacyjne ŁUCZ-2MU;
  • kodowo-neonowa latarnia lotniskowa typu KNS-4U usytuowana przy BRL;
  • dwie samochodowe stacje reflektorowe APP-90P ustawione w "bramkę".

http://aviadocs.net/RLE/Tu-154M/CD1_RTYE/RTE/Papka_15/Tu-154M_RTE_r034.pdf

P.S. w notce j/n nie ująłem aspektu automatycznego przechwycenia ścieżki (fałszerstwa KM) przez RSP-6M2 (PAR + ILS), ale aspekt hydrotechniczny blokady ABSU w reżimie (utrata mieszaniny płynu, niskie ciśnienie po wysunięciu podwozia) pozostaje aktualny - sygnał 400Hz

http://anatomia-wybuchu.salon24.pl/521751,list-do-zespolu-parlamentarnego-ds-zbadania-przyczyn-katastrofy

@nudna-teoria strażnicy "smsowego scenariusza" adwokaci UASC i MAW za notkę http://nudna-teoria.salon24.pl/271683,jak-dziala-par-rsl-rsp otrzymuje ocenę mierną z plusem za ładne zdjęcia - tak mu odpowiem nie narażając się na utratę czasu...

http://www.sejm.gov.pl/sejm7.nsf/InterpelacjaTresc.xsp?key=2637209C

Czesław Mroczek Sekretarz Stanu MON 02.01.2013:

Odpowiadając na pytanie dotyczące wyposażenia lotniska Smoleńsk Północny w dniu 10 kwietnia 2010 r. w systemy nawigacyjne, uprzejmie wyjaśniam, że lotnisko wyposażone było w następujące systemy nawigacyjne na podejściu do drogi startowej 26:

   1) dwie radiolatarnie prowadzące (NDB) z markerami tworzące punkty radiosygnałowe: DRL o częstotliwości 310 kHz, BRL o częstotliwości 640 kHz;

   2) radiolokacyjny system lądowania RSP-6M2 w składzie: radiolokator dyspozytorski DRŁ (radar obserwacji okrężnej), radiolokator lądowania PRŁ (radar precyzyjnego podejścia);

   3) wzrokowe pomoce nawigacyjne: oświetlenie nawigacyjne rozwinięte za pomocą urządzenia ŁUCZ-2MU, kodowo-neonowa latarnia lotniskowa typu KNS-4U oraz dwie samochodowe stacje reflektorowe APP-90P.

Szczegółowe informacje w tym zakresie zawiera raport końcowy z badania zdarzenia lotniczego nr 192/2010/11 samolotu TU-154M nr 101, zaistniałego dnia 10 kwietnia 2010 r. w rejonie lotniska Smoleńsk Północny w pkt. 1.8.1.1: Wyposażenie w radionawigacyjne i wizualne pomoce nawigacyjne.

https://ohranatruda.ru/upload/iblock/e8a/4294828335.pdf

http://serv-rv.eu/tuto_vpi/site/file/source/fichiers_tuto/Avions/Tupolev%20154%20M/PNK%203.11.pdf

http://www.smartcockpit.com/docs/Universal_FMS_1B_Operations_Manual.pdf

https://www.salon24.pl/u/kameleon/1004697,rsp-par-cvr-tu154m101

https://www.salon24.pl/u/kameleon/1006110,65-granica-rw-50-cvr-tu154m101

https://www.salon24.pl/u/ae911truth-org/864032,katastrofa-smolenska-w-g-jakiej-sciezki-znizala-sie-101-w-dniu-10-04

https://www.salon24.pl/u/ae911truth-org/863587,katastrofa-smolenska-manipulacje-w-kartach-podejscia

https://www.salon24.pl/u/ae911truth-org/866310,katastrofa-smolenska-walidacja-wskazan-radaru

https://www.salon24.pl/u/ae911truth-org/868897,katastrofa-smolenska-rsbn

https://www.salon24.pl/u/tiger65/869537,cross-track

http://www.aviadocs.net/RLE/Tu-154M/CD2_RLYE/Tu-154M_ABSU.pdf

https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%9A%D1%83%D1%80%D1%81%D0%BE-%D0%B3%D0%BB%D0%B8%D1%81%D1%81%D0%B0%D0%B4%D0%BD%D0%B0%D1%8F_%D1%81%D0%B8%D1%81%D1%82%D0%B5%D0%BC%D0%B0

http://www.uasc.com/docs/default-source/documents/service-bulletin/3039sv60x-70x.pdf

http://www.uasc.com/home/support/magneticvariation

kizak
O mnie kizak

Zwyczajnie niezwyczajny, jak każdy człowiek, w imię Jego Nowego Przymierza (...) Ludziom brat, panom król (...) Szczęśliwych ludzi nie zbierzesz, dopóki ich nie rozsiejesz - szczęśliwi ludzie nie rosną, dopóki nie dorosną. "Rzekł mu tedy Piłat: A więc jesteś królem? Odpowiedział mu Jezus: Sam mówisz, że jestem królem. Ja się narodziłem i na to przyszedłem na świat, aby dać świadectwo prawdzie; każdy, kto z prawdy jest, słucha głosu mego." (...) (J 18, 37) Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, áldd meg a magyart Świat, który postrzegamy już "był" - jest tylko odbiciem światła - fali elektromagnetycznej, które chcemy "ujarzmić", a "jest" on tylko dla Tego, który powiedział, że "jest", wcale nie mówiąc przy tym, że tak ma na imię! Stąd "ludzkie" określenie, że Bóg jest światłością (...) "Błogosławieni, którzy nie widzieli, a uwierzyli". (...) (J 20, 29) Człowiek, jako społeczność, etycznie musi dojrzeć, czyli dojść do pełnego podobieństwa Boga, by Ten umożliwił mu- czlowiekowi - z jednej strony pełne poznanie, a z drugiej - sam człowiek musi być gotowy własną wolną wolą i umysłem na takie "poznanie", czyli gotowy móc powiedzieć także, że "jest"...gdziekolwiek, w jakiejkolwiek przestrzeni i w jakiejkolwiek chwili liczonej ludzką miarą. Stąd też ludzkie "wzniosłe" myślenie w kategoriach "konwencjonalnego" zdobywania wszechświata, czy też masońskiego "układania" społeczeństwa jest jak budowanie biblijnej wieży Babel...jest jak nauka bez wiary! „Każdy bowiem, kto źle czyni, nienawidzi światłości i nie zbliża się do światłości, aby nie ujawniono jego uczynków. Lecz kto spełnia wymagania prawdy, zbliża się do światłości, aby wyszło na jaw, że jego uczynki są dokonane w Bogu.”(J 3, 20-21) „Nie dziw się, że powiedziałem ci: Musicie się na nowo narodzić. Wiatr wieje tam, gdzie chce, i szum jego słyszysz, lecz nie wiesz, skąd przychodzi i dokąd podąża. Tak jest z każdym, który narodził się z Ducha”(J 3, 7-8) „Kto popełnia grzech, jest z diabła, gdyż diabeł od początku grzeszy.”(1J 3, 8) „Po tym poznaje się dzieci Boże i dzieci diabelskie. Kto nie postępuje sprawiedliwie, nie jest z Boga, jak też ten, kto nie miłuje bliźniego swego.”(1J 3, 10) „…jak siebie samego.” (Mt 22, 39) „Dlaczego mowy mojej nie pojmujecie? Dlatego, że nie potraficie słuchać słowa mojego. Ojcem waszym jest diabeł i chcecie postępować według pożądliwości ojca waszego. On był mężobójcą od początku i w prawdzie nie wytrwał, bo w nim nie ma prawdy. Gdy mówi kłamstwo, mówi od siebie, bo jest kłamcą i ojcem kłamstwa. Ponieważ Ja mówię prawdę, nie wierzycie mi”(J 8, 44-45) „On też sprawia, że wszyscy, mali i wielcy, bogaci i ubodzy, wolni i niewolnicy, otrzymują znamię na swojej PRAWEJ ręce albo na swoim CZOLE i nikt nie może kupować ani sprzedawać, jeżeli nie ma znamienia Bestii lub liczby jej imienia.”(Obj. 13, 16-17) Specyficzny telifin, prawda? To państwo Bestii, niezwykle wpływowe i posiadające swych żołnierzy w każdym już zakątku świata, niesie ze sobą wojnę, aż po jego krańce. Faktycznie to „okraszona” wojna o władanie pieniądzem! Jego zniewalającą kreacją fizyczną i umysłową, najlepiej nie mającą związku z prokreacją i wytwórczością, bo przecież pieniądz jest tylko dla braci, do których nie zalicza się nie-Żydów, a tym bardziej chrześcijan, którym „przysługuje” jedynie dług! Micwot ase P141/P142 (Powtórzonego 15:3) (?!) , P198 (Powtórzonego 23:21) (?!)...Skoro sądzicie, że przykazań jest 613, choć z jednego zapisu z Tory można sobie zrobić 2-ie wygodnie pasujące micwy, a nawet wyprowadzić oficjalnie 614 micwot, to powiem wam za św. Janem, że ich jest w sumie 666 do „poznania” na kolejnych stopniach „wtajemniczenia”, czy jak wolicie hierarchii. Nietrudno je tworzyć, kiedy trzeba zaspokajać demoniczne żądze w anielskim dobrze opakowanym wydaniu z napisem „dziel i rządź” albo „tylko dla Żydów”, „jesteśmy wyjątkowi”, czy „cel uświęca środki”. „Tu potrzebna jest mądrość. Kto ma rozum, niech obliczy liczbę Bestii - jest to bowiem liczba człowieka. A liczba jego jest sześćset sześćdziesiąt sześć.”(Obj. 13, 18) To 666 micwot jest istotnie znane i będzie tylko temu spośród nas, bo ludzie to jedno, kto pociąga za wszystkie nitki, a znieważając imię Chrystusa (dlatego, że nigdy nie powiedział o sobie Żyd, ale wy o Nim – Samarytanin z demonem (J 8, 48)), prowadzi was, jak właśnie demony, ku wiecznemu potępieniu, w którym nie ma już interwencji Boga, jako Ojca. Czynicie go na zasadzie „nie chcę, ale muszę” potomkiem Dawida, którego tak naprawdę próżno już szukać, w przeciwieństwie do potomków Saula, których jest bez liku. Przecież ta „jedna micwa może zmienić cały świat”, jak powiada chabad – aj waj oczywiście, ale was w nim nie będzie, po czasie Apokalipsy, do której wiedziecie świat. „Dzieci, niech was nikt nie zwodzi! Kto postępuje sprawiedliwie, sprawiedliwy jest wtedy, gdy jak On jest sprawiedliwy.”(1J 3, 7) I tylko taką sprawiedliwością należy się kierować, budując państwo, relacje czy nawet nowy porządek świata, żaden Beit Din jej nie zastąpi…dla dobra wszelkiego człowieka i stworzenia na tej ziemi. Pojąć prawdę bez pychy jest kluczem do błogosławieństwa "i poznacie prawdę, a prawda was wyzwoli."(J 8, 32) Ilość Waszych istnień zliczono 101000001 / 3 = 33666666 + 1 = 33666667

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka