AE911truth.org AE911truth.org
383
BLOG

Katastrofa smoleńska - znikający na panelu RSBN, precision approach

AE911truth.org AE911truth.org Katastrofa smoleńska Obserwuj temat Obserwuj notkę 6

Mam nadzieję, że te statystyczne 5% inteligentnych Czytelników już wie(albo wiedziało już wcześniej), że 10-04-2010 na Siewiernym działał system bliskiej nawigacji RSBN.

System PRMG (najpewniej w wersji PRMG-76UM, chociaż anteny znane ze zdjęć sprzętu na Siewiernym wydają się nowocześniejsze), który standardowo współpracuje z "ruskim ILS", czyli systemem naprowadzania zgodnym ze standardem ICAO cat.1.

Minima dla tej kategorii, to 60x800 m. Takie uprawnienia posiadał też mjr Protasiuk, świetnie wyszkolony pilot i instruktor.

Na kartach podejścia, które są obowiązującym pilota dokumentem, ten rodzaj podejścia jest opisany jako PMC(RMS)

Temat RSBN jest TEMATEM ZABRONIONYM przez służby i rząd państwa polskiego.

Nie podjęła go komisja idioty Laska i nie dotyka go grupa podkomediantów kontrolowanych przez ludzika z Żoliborza, który sam ze sobą doszedł do prawdy.

Co ciekawe, fałszywa informacja, że Tu-154M nie posiadał na pokładzie urządzeń współpracujących z RSBN jest zgodnie popierana przez obie strony. Broni jej Tiger i broni jej sekta fizoli smoleńskich.

Co ja zrobię, że jako jedyny (wyłączająć JF) bronię tej Prawdy. 

No i w końcu - od propagandy (politycznie słusznej), do faktów. Kolejne korepetycje dla niedouczonych dzieciaczków pokroju Nudny i Gwant, który nie umiał znaleźć nawet wskazanego dokumentu w raporcie KBWL LP.

W jaki sposób można ustawić reżim RSBN za pomocą pulpitu sterowania KURS-MP70 ?

Ano można, nawet jak nie ma takiego opisu na przełączniku. Otóż pozycji CΠ-50(SP-50) przypisuje się funkcję RSBN, a resztę robi "magiczna skrzynka". Dodatkowo w gratisie przekazuję dzisiaj informację, że sygnał gotowości systemu PRMG byl w 101 "podpięty" pod lampki K1, G1. A poniżej zdjęcie naszego "bohatera". System z RSBN - bez przełącznika RSBN.

image

Poniżej schemat blokowy systemu KURS-MP-70

image

Poniżej inna wersja paneli dla KURS-MP70


image


Poniżej w wersji - izdielje A-324.

image


Co mówi o tym raport KBWL LP ?

modernizację urządzenia КУРС-МП-70 (KURS MP-70) (аппаратура навигации и посадки) – (potwierdzenie w „Формуляр самолета ТУ-154М  № 837. Часть 3. Радиоэлектронное оборудование” z 1990 r., w rozdziale  „12. Выполнение работ по бюллетеням и указаниям”, w podrozdziale  „12.2. Выполнение работ по указаниям”, na str. 297);  

• dostosowanie systemu nawigacyjnego do pracy w zakresie RVSM (Reduced Vertical Separation Minima) z zabudową systemu ВБЭ-СВС (WBE-SWS)  z blokami BSKA-1 (ВБЭ-СВС – система воздушных сигналов суказателем  высоты – system sygnałów powietrznych ze wskaźnikiem wysokości)  (potwierdzenie w „Формуляр самолета ТУ-154М № 837. Часть 2.  Авиационное оборудование” z 1990 r., w rozdziale „12. Выполнение работ  по бюллетеням и указаниям”, w podrozdziale „12.2. Выполнение работ  по указаниям”, na str. 424);  

• modernizację systemu nawigacyjnego UNS-1A do wersji UNS-1D (potwierdzenie w „Формуляр самолета ТУ-154М № 837. Часть 3.  Радиоэлектронное оборудование” z 1990 r., w rozdziale „12. Выполнение  работ по бюллетеням и указаниям”, w podrozdziale „12.2. Выполнение  работ по указаниям”, na str. 297); 

Zał.4 , str. 68/695


Poniżej jak w Rosji zaadaptowano panel FMS we współpracy z UASC, jak twierdzi Kizak.

image

Trudny do znalezienia w raporcie zapis o zarejstrowanym namiarze na stację RSBN, pochodzący z rosyjskiej ekspertyzy.

Znowu temat pominięty całkowicie w raporcie MAK, a w raporcie KBWL LP - zmanipulowany.


image


Jak widać poniżej, w polskim tłumaczeniu pominięto skrót RSBN:


Wskaźnik RMI-2B nr 480638 miał wartości:

- wskazówka „1” 162º;

- wskazówka „2” 120º;

- kurs magnetyczny 165º.

Określenie wskazań drugiego przyrządu typu RMI-2B nie było możliwe z powodu

uszkodzeń; 

Raport KBWL LP Zał.4, str. 36/695

skan rosyjskiej ekspertyzy(pokazany powyżej), dla utrudnienia skojarzenia informacji,  umieszczono na stronie  374/695 tego załącznika.


Więcej o panelach sterowania w Tu-154M nr 101 w poniższej notce:


https://www.salon24.pl/u/ae911truth-org/952051,katastrofa-smolenska-istotna-wiedza-o-nawigacji-rsbn


Poniżej podpisy pełnym nazwiskiem UCZCIWYCH ROSJAN, którzy zwrócili uwagę na pracę systemu w reżimie RSBN.

image


Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka