AE911truth.org AE911truth.org
1277
BLOG

Czajka - awaryjny rurociąg reportaż

AE911truth.org AE911truth.org Ekologia Obserwuj temat Obserwuj notkę 32

To takie najciekawsze chyba.

Tak to wyglądało rano koło 8. Ludziska mówili mi, że dzisiaj nic z tego nie będzie, ale nie chciałem krakać. Obecnie jest informacja, że jedną rurę trzeba "przekonstruować ?? Czyżby tę która nie była gotowa także rano przy Świderskiej ?

image

Nie chce mi się komentować tego co jest na zdjęciach, co mogę powiedzieć na szybko, to zderzenie Warszawy - tej prawobrzeżnej ze słoikową lewobrzeżną. Na prawym brzegu uprzejmość i bezpośredniość. Na lewym na Farsa ochroniarz postraszył, że wezwie policję (rzekomo mój aparat wkroczył na "jego" teren), a pan ze straży powiedział, że mnie "skuje" jak będę chciał przejść w okolice pierwszej tajnej budowy rurociągu. ;))

image

image

image

image

image

image

Wszystkie zdjęcia są moje, jak ktoś użyje komercyjnie to w ryja. ;)



Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości