Ajgor Ajgor
610
BLOG

Jak PiS nie podniósł cen prądu

Ajgor Ajgor Energetyka Obserwuj temat Obserwuj notkę 24

O tym, że ceny prądu wzrosną mówił nawet minister obecnego rządu, później mu tego zakazano i Sejm coś tam uchwalił, żeby było tak jak było :-).

A jak się to ma do rzeczywistości?

W mieszkaniu prąd dostarcza mi PGNiG, a do garażu Tauron (poprzednio również do mieszkania). I o to otrzymałem fakturę z Tauronu za prąd w garażu w wysokości 55,27 zł. Na pytanie zadane za pomącą portalu, skąd ta kwota, otrzymałem wiadomość


"Szanowny Panie,

fakturę nr (........) z rozliczeniem sprzedaży za okres od 04.07.2018 do 08.01.2019 wystawiliśmy tylko do wysokości opłat stałych. 

Opłaty stałe ( dystrybucyjne ) naliczane są niezależnie od ilości zużycia energii elektrycznej zgodnie z Taryfą dla energii elektrycznej TAURON Dystrybucja S.A. na dany rok.

Opłata handlowa wynika z cennika promocyjnego EE_GD GAC O SerwisantDom_NF TS_2_Q4_01.10.17-30.09.19.

Łączymy wyrazy szacunku 

Małgorzata Kaczorowska  

Pełnomocnik

TAURON Sprzedaż sp. z o.o.

Do tej pory takich faktur nie otrzymywałem. Ale może ma sklerozę, czegoś nie pamiętam? Na portalu sprawdziłem poprzednie wysokości faktur za zużycie energii elektrycznej.

W ubiegłym roku za "prąd" w garażu płaciłem 3,95 zł,  obecne prognozowane faktury przyszły na kwotę 16,38 zł.


Ponieważ zwolennicy Dojnej Zmiany maja problem z arytmetyką podpowiadam, że to wzrost o 414%.

Ajgor
O mnie Ajgor

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Gospodarka