alergia alergia
281
BLOG

Rząd na uchodźtwie

alergia alergia Polityka Obserwuj notkę 2

Anna Fotyga dla TVN24:

"Czy państwo naprawdę nie potraficie sobie przeanalizować sytuacji międzynarodowej? Mamy rząd na uchodźstwie, który zupełnie się nie odnosi do istotnych spraw. Pozwólcie państwo, że ja się zajmę swoimi sprawami - mówiła Anna Fotyga dziennikarzom zgromadzonym przed siedzibą PiS.

Anna Fotyga nie chciała udzielić dziennikarzom komentarza na temat przyszłości w PiS Zbigniewa Ziobry i jego sojuszników. - Proszę państwa, ja całe przedpołudnie siedziałam i analizowałam sytuację międzynarodową, w tym sytuację Polski. Naprawdę dotychczasowy porządek światowy się sypie, a państwo mnie pytacie o Zbigniewa Ziobrę - mówiła zdenerwowana Fotyga.

Zdaniem byłej minister spraw zagranicznych, temat "ziobrystów" nie powinien zajmować dziennikarzy. - Sprawa Zbigniewa Ziobry jest ważna, ale to wewnętrzna sprawa PiS-u. To wstyd dla polskiego dziennikarstwa, że zajmujecie się czymś takim - powiedziała Fotyga wchodząc przed południem do siedziby partii przy ul. Nowogrodzkiej w Warszawie.

Trochę się jej dziwię.  Rzeczywiście, dla polskiego dziennikarstwa to rzeczywiście byłby wstyd, ale dla polskojęzycznego już na pewno nie.

http://www.tvn24.pl/-1,1723131,0,1,anna-fotyga-mamy-rzad-na-uchodzstwie,wiadomosc.html

alergia
O mnie alergia

Teoretycznie dziennikarką, ale reprezentuję wymarły zawód, na szczęście na co dzień nie mam nic wspólnego z polityką.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka