Amstern Amstern
497
BLOG

Mój Stan Wojenny

Amstern Amstern Rozmaitości Obserwuj notkę 56

Rozpoczal sie wczoraj. Starosta powiatowy zlozyl do wladz landowych podanie, zeby od soboty 12.12.2020 w powiecie wprowadzic stan wojenny. Zauwazalna przede wszystkim godzina policyjna od 21-ej do 5-ej rano.
Do tego zamknie sie to i owo. Zostana otwarte tylko sklepy z zywnoscia i apteki. Klasowki przedswiateczne juz nie beda pisane.

Zauwaze to pierwszy raz w poniedzialek, gdzie normalnie wracalbym o 22-giej z roboty.
W srode 15-tego zglosze sie do apteki po 3 gratisowe maski lepszej jakosci. Na szczescie posiadam aktualnie dowod osobisty.
Na swieta ograniczymy liczbe gosci do 5.
przgotowanie do stanu wojennego odbylo sie niepozornie. Jedynie w srode zadzwonilo do drzwi trzech dziwnych osobnikow. Policjant w towarzystwie dwoch cywilow. Ze niby sprawdzaja zabezpieczenia przed wlamaniem. Drzwi, okna. Nie przekroczyli progu chalupy. A przeciez wiem z radio, ze ostrzega sie przed kieszonkowcami, ludzie siedza w domu, wiec wlamywacze przecucili sie na doliniarstwo.

To samo, co w mojej wiosce,  jest juz w Saksonii i Badenii-Wirtemberdze. Reszta kraju ma dolaczyc w srode.
Zaczelo sie!

W Polsce spokój, praca i spokój. Premier Morawiecki mowi w polskojezycznym niemieckim radio do zastepcy red. Mazurka, ze jest dobrze jak jeszcze nigdy. Zalatwil w Brukseli setki miliardow, gospodarka leci pelna para, kasy pelne.

Na pamiatke tamtych dni grupa rekonstrukcyjna zafundowala prezesowi to tak upragnionie internowanie. Wzruszylem sie.

image

image
(Grupa 'Lotna Brygada Opozycji' w czasie protestu przed domem Jarosława Kaczyńskiego Fot. Kuba Atys / Agencja Gazeta)

Na Salonie24 dzisiaj wysyp bohaterow i kombatantow tamtych dni. Tez sie wzruszam.
Jak to bylo mozliwe, zeby 39 lat temu Jaruzelski z Kiszczakiem i generalami Zyto, Baryla, Oliwa i paroma adjutantami dali rady sterroryzowac ponad 30 milionow bohaterow?


(456)  1718171

Amstern
O mnie Amstern

Czlowiek Bardzo Dobrej Woli Prezes Klubu Sympatyków Bab Kameralnych O mnie: "Zamiast wyciągnięcia wniosków, nasz nieoceniony Amstern kilkakrotnie mnie opluł, a następnie zaczął żądać przesłania mu obiecanego statutu."  Michal Tyrpa 20.12.07 9:44 "Z Amsternem trafil pan w sedno.Jest to zadeklarowany Niemiec... Byc moze ze jest on Zydem z gatunku wypedzonego ziomala pana Hupki..." Miroslaw Kraszewski 21.12.07 00:50 "Absztyfikanta nie znam, ale Amsterm daje pewną rekojmię, że Tyrpa niekoniecznie w tym niby trollowym sporze musi mieć rację." Galopujący Major 22.12.07 12:31 Polecaja mnie (gratuluje dobrego gustu!): Zdzislaw Sztorm Voit Dorcia Blee Obserwator z daleka Cichutki Brat_Olin Marmotte Stach Docent Stopczyk Maddogowo -Rysiek- Polecali mnie: Sosenka Witek Ci, u ktorych mam szlaban, TEZ swiadcza o mnie: Michal St. de Zieleskiewicz Michal Tyrpa Ellenai Miroslaw Kraszewski Vantomas-Galicja 1 Fotomontage Gw1990 Toyah Katarzyna Lukasz Warzecha Spitfire Antypolonizm nigdy więcej Koteusz ZeZeM Essencjusz Elig Slowik Krzysztof J. Kotowski Joanna Mieszko-Wiórkiewicz Anna Czarnowidz J.P.50 Marcinkk 1.1 Mialem szlaban u: Maryla U mnie szlaban maja:

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości