Amstern Amstern
329
BLOG

Dlaczego nie ma pieniędzy na KPO

Amstern Amstern UE Obserwuj temat Obserwuj notkę 33

Juz pomijajac praworzadnosc chodzi o zabawny drobiazg.

Do konca czerwca mial powstac Komitet Monitorujacy wdrazanie KPO. Jak w kazdym kraju.
Rzad ma klopoty z ustaleniem skladu i poprosil o 3 tygodnie zwloki. Te minely i komitetu nadal nie ma.

Wladza nie moze sie zdecydowac, ktore to 70 osób w Polsce maja kontrolowac wdrazanie KPO. Czyli wydawanie pieniedzy. Kto ma monitorowac kase, ktora dostanie rzad.

"Docelowo Komitet ma się składać z 70 przedstawicieli instytucji zaangażowanych w realizację KPO, a także przedstawicieli ogólnopolskich organizacji jednostek samorządu terytorialnego, organizacji związkowych oraz organizacji pracodawców oraz organizacji pozarządowych i środowiska naukowego."

https://www.tokfm.pl/Tokfm/7,103087,28742575,kluczowy-kamien-milowy-z-kpo-juz-z-miesiecznym-opoznieniem.html

Proponuje obsadzic ten Komintet Monitorujacy WYLACZNIE politykami opozycji, samorzadowcami z opozycji, opozycyjnymi NGO.
Lepszej kontroli kasy PiS byc nie moze. I pieniadze z UE beda natychmiast.

Amstern
O mnie Amstern

Czlowiek Bardzo Dobrej Woli Prezes Klubu Sympatyków Bab Kameralnych O mnie: "Zamiast wyciągnięcia wniosków, nasz nieoceniony Amstern kilkakrotnie mnie opluł, a następnie zaczął żądać przesłania mu obiecanego statutu."  Michal Tyrpa 20.12.07 9:44 "Z Amsternem trafil pan w sedno.Jest to zadeklarowany Niemiec... Byc moze ze jest on Zydem z gatunku wypedzonego ziomala pana Hupki..." Miroslaw Kraszewski 21.12.07 00:50 "Absztyfikanta nie znam, ale Amsterm daje pewną rekojmię, że Tyrpa niekoniecznie w tym niby trollowym sporze musi mieć rację." Galopujący Major 22.12.07 12:31 Polecaja mnie (gratuluje dobrego gustu!): Zdzislaw Sztorm Voit Dorcia Blee Obserwator z daleka Cichutki Brat_Olin Marmotte Stach Docent Stopczyk Maddogowo -Rysiek- Polecali mnie: Sosenka Witek Ci, u ktorych mam szlaban, TEZ swiadcza o mnie: Michal St. de Zieleskiewicz Michal Tyrpa Ellenai Miroslaw Kraszewski Vantomas-Galicja 1 Fotomontage Gw1990 Toyah Katarzyna Lukasz Warzecha Spitfire Antypolonizm nigdy więcej Koteusz ZeZeM Essencjusz Elig Slowik Krzysztof J. Kotowski Joanna Mieszko-Wiórkiewicz Anna Czarnowidz J.P.50 Marcinkk 1.1 Mialem szlaban u: Maryla U mnie szlaban maja:

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka