AndrzejR2 AndrzejR2
3068
BLOG

Janda Krystyna - konserwator powierzchni płaskich - Centrum Medyczne WUM Sp. z o. o.

AndrzejR2 AndrzejR2 Humor Obserwuj temat Obserwuj notkę 79

Nie istnieje coś takiego jak zaproszenie na szczepienie przeciwko SARS-CoV-2. Szczepienie jest dobrowolne, zatem należy samemu się zgłosić i złożyć odpowiednie oświadczenie woli oraz inne wymagane oświadczenia.

Między innymi:

Oświadczam, że dobrowolnie wyrażam zgodę na wykonanie szczepienia przeciw COVID-19 

Potwierdzam, że zostały mi przekazane informacje dotyczące tego szczepienia i je zrozumiałam/zrozumiałem. Zostały mi udzielone również odpowiedzi na wszystkie zadane przeze mnie pytania i zrozumiałam/zrozumiałem udzielone mi odpowiedzi

Data podpis

Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych 

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w postaci: imienia nazwiska, numeru PESEL, informacji o wykonywaniu zawodu medycznego, informacji o miejscu pracy, przez …. (do uzupełnienia- nazwa podmiotu, w którym składane jest oświadczenie - do uzupełnienia przez podmiot, w którym składane jest oświadczenie) oraz udostępnianie tych danych: Centrum e-Zdrowia, Ministerstwu Zdrowia, Narodowemu Funduszowi Zdrowia w celu organizacji i realizacji procesu szczepień przeciwko chorobie wywoływanej zakażeniem wirusem SARS-CoV-2 (COVID-19). 

Imię Nazwisko PESEL 

Proszę zauważyć, że opublikowanie przez MZ informacji jak w tytule, albo

Miller Leszek- pracownik ochrony - Centrum Medyczne WUM Sp. z o. o.

Zborowski Wiktor - czyściciel basenów - Centrum Medyczne WUM Sp. z o. o.

Walter Mariusz - operator dźwigów osobowych - Centrum Medyczne WUM Sp. z o. o.

niczyich prawa nie narusza.


Piszę jak jest.



AndrzejR2
O mnie AndrzejR2

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości