Maciaszczyk Maciaszczyk
849
BLOG

Raport Millera ma się świetnie

Maciaszczyk Maciaszczyk Katastrofa smoleńska Obserwuj temat Obserwuj notkę 88

Jak zwykle wcale nie chciałem pisać nowej notki, pozwoliłem sobie jedynie na komentarz u sPiSkowego blogera. Otóż dowiedzieliśmy się tam, że "wiodąca kancelaria prawnicza z siedzibą w Londynie planuje uruchomić szybką ścieżkę działań prawnych przez sądownictwo międzynarodowe, aby unieważnić raporty MAK i Millera".

Domyśliłem się jedynie, że kancelaria nie zadziałała sama z siebie, tylko za działaniem stoi najprawdopodobniej sPiSkowa ekipa Antoniego. 

Przypomniałem także, że Antoni niedawno ogłosił rzekome unieważnienie raportu Millera. 

Moja polemika w komentarzu była jak najbardziej na temat i jedyny powód, dla którego została skasowana, to niewygodne dla sPiSkowców zestawienie. Po co unieważniać unieważniony już raport? Tu chyba nie chodzi o żadne unieważnianie, tylko robienie wody z mózgu sPiSkowym wyznawcom. 

W tym miejscu przypomnijmy, że raporty Millera i Anodiny mają się świetnie. W Polsce obowiązującą wersją jest raport Millera, a gadanie o jego unieważnieniu przez podkomisję podkomediantów to tylko gadanie i nic więcej. Na świecie zaś obowiązującą wersją jest raport MAK. I nic nie wskazuje na to, aby miało się to zmienić. Ta kancelaria to zapewne tylko chwilowe dołożenie paliwa pod święty ogień smoleński, aby płomień nie zgasł, tylko ciągle tlił się.  

Maciaszczyk
O mnie Maciaszczyk

Sprawa katastrofy smoleńskiej ogromnie mnie poruszyła. Od dłuższego czasu czytuję regularnie blog Fizyka Smoleńska. Sam jestem inżynierem, więc fizyka nie jest mi obca. Tematy lotnicze także nie są mi obce. Latałem trochę na szybowcach. Z doświadczenia jednak wiem, że fizyka nie jest mocną stroną przeciętnego człowieka. Dlatego też chciałbym przybliżyć ten temat bez skomplikowanych obliczeń opierając się na prostych łopatologicznych przykładach. Nie zamierzam prowadzić jałowych dyskusji z ludźmi, którzy nie przedstawiają żadnych logicznych argumentów, tylko atakują mnie personalnie. W takich sytuacjach zastrzegam sobie bana bez ostrzeżenia.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka