avambee avambee
32
BLOG

Spłacicie mój kredyt

avambee avambee Rozmaitości Obserwuj notkę 2

Nasz premier wspaniały uprzejmy był dziś ogłosić, że dla osób, które przeholowały w lepszych czasach i kupiły lokum, na którego spłatę ich teraz nie stać, rząd via Fundusz Pracy przez rok będzie spłacał ich zobowiązania. Biedaczki, nie wiedzieli, że koniunktura się kiedyś skończy więc podatnicy nie mogą ich tak zostawić, czyż nie?

Dla mnie bomba! Jak tylko wejdzie ta ustawa, dziękuję za pracę (jeśli to ja będę musiał zostać zwolniony, też da się załatwić), zaczynam pracować na czarno.

Nie dość, że oszczędzę na podatkach i ZUSie to jeszcze, frajerzy podatnicy, spłacicie moje mieszkanie.

Żałuję tylko że nie kupiłem apartamentu w Wilanowie, ale dobre będzie i to co mam.

Cześć, frajerzy!

avambee
O mnie avambee

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości