barbie barbie
3079
BLOG

Uwaga - TVP-Info

barbie barbie Media Obserwuj temat Obserwuj notkę 256

TVP Info znów bije rekordy. "Niezależny" dziennikarz Pan Rachoń zaprosił swych gości do studia z wielkim napisem "Achtung Russia". Pomijam fakt, że podobno TVP mieni się telewizją narodową, a więc powinna używać języka polskiego - ale wtedy efekt byłby mniejszy patrz https://pbs.twimg.com/media/DtHu3uTXQAE8RTv.jpg  

Pan Kurski musi mieć jakiś kompleks ("dziadek z Wehrmachtu"), bo tym razem za wzór czaszki w symbolu SS (totenkopf) posłużyła twarz rosyjskiego przywódcy - Putina.

Całemu programowi "dał twarz" p.Rachoń, który od dawna usiłuje brać przykład od Jerzego Urbana - ale niestety dowcip nie ten...

Tak wyglądają media, które są firmowane przez "Dobrą Zmianę". 

Z Cejrowskiego już zrezygnowano. Kiedy "wylecą" z TVP pp.Rachoń i Kurski oraz inni odpowiedzialni z programy propagandowe? 

barbie
O mnie barbie

Nazywam się Tomasz Barbaszewski. Na Świat przyszedłem 76 lat temu wraz z nadejściem wiosny - była to wtedy niedziela. Potem było 25 lat z fizyką, a później drugie tyle z Xeniksem,  Uniksem i Linuksem. Dziś jestem emerytem oraz bardzo dużym wdowcem! Nigdy nie korzystałem z MS Windows (tylko popróbowałem) - poważnie! Poza tym - czwórka dzieci, piątka wnucząt, dwa koty (schroniskowe dachowce), mnóstwo wspaniałych wspomnień i dużo czasu na czytanie i myślenie.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura