Krzysztof J. Wojtas Krzysztof J. Wojtas
517
BLOG

A ja p...lę miłość LGBT

Krzysztof J. Wojtas Krzysztof J. Wojtas Osobiste Obserwuj temat Obserwuj notkę 25

Na wszystkich Marszach Równości i innych eventach tych struktur pojawiają się twierdzenia o miłości kierowanej do reszty społeczeństwa.

Skoro bowiem LGBT kieruje się tolerancją i przyjaznym traktowaniem innych, a już szczególnie w ramach swoich grup zainteresowań - to stara się przekazać, że takie same uczucia kieruje do pozostałej części społeczeństwa. Zatem wszelkie przejawy niechęci wobec nich są traktowane  jako wyrazy nieuzasadnionej nienawiści i frustracji.


A ja jestem normalnym facetem. Z zasady - podobają mi się PANIE  (chociaż nie wszystkie). Dlatego każde skierowane w moją stronę przejawy "miłości" ze strony kogokolwiek o orientacji LGBT traktuję z obrzydzeniem - jako obrazę dla mnie osobiście i mojego poczucia relacji płciowych.


Po prostu - każdy taki przypadek traktuję jako obrażającą poczucie godności propozycję. Tak samo widzę to w odniesieniu do publicznego manifestowania swej nienormalności.


Jeśli ktoś ma takie skłonności - niech je realizuje w swoim gronie znajomych; publicznie może to być potraktowane jako przejaw agresji seksualnej, która może być potraktowana stosownymi środkami z użyciem siły włącznie.

Po prostu sobie nie życzę takich "zalotów".


Mam nadzieję, że takie stanowisko jest zrozumiałe.

członek SKPB, instruktor PZN, sternik jachtowy. 3 dzieci - dorośli. "Zaliczyłem" samotnie wycieczkę przez Kazachstan, Kirgizję, Chiny (prowincje Sinkiang, Tybet _ Kailash Kora, Quinghai, Gansu). Ostatnio, czyli od kilkudziesięciu już lat, zajmuję się porównaniami systemów filozoficznych kształtujących cywilizacje. Bazą jest myśl Konecznego, ale znacznie odbiegam od tamtych zasad. Tej tematyce, ale z naciskiem na podstawy rzeczypospolitej tworzę portal www.poczetRP.pl

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości