Brygida Naruniec Brygida Naruniec
3921
BLOG

Radość opozycji, Mirosław Piotrowski kandydatem na urząd Prezydenta RP.

Brygida Naruniec Brygida Naruniec Wybory Obserwuj temat Obserwuj notkę 168

Słuchacze RM dobrze wiedzą, kim jest Mirosław Piotrowski, ja też. Sfrustrowany były europoseł, który dzięki PiS był w PE przez 2, czy 3 kadencje. Zaczął krytykować europosłów  z PiS, PAD oraz ZP,  chociaż sam niczego w PE  nie dokonał, dlatego nie dostał poparcia na kolejną kadencję. Jego komitet nie zdołał zebrać odpowiedniej ilości podpisów i po raz czwarty na zasiadł w PE.

Nadal jest wykładowcą w WSKSiM w Toruniu, czy może liczyć na poparcie o. Tadeusza Rydzyka? Nie sądzę, ale zobaczymy.

Kiedyś sądziłam, że to przyzwoity człowiek, pomyliłam się jak wielu sympatyków RM. On nadal ma swoich fanów, którzy w całej Polsce chyba zbiorą 100 tys. podpisów.

Opozycja się cieszy, gdyż prawdopodobnie odbierze 2 do 3 % głosów PAD.Niezadowolona jest Konfederacja, gdyż wolałaby, aby poparł Bosaka. Ja i wielu sympatyków RM jesteśmy oburzeni, niektórzy swoje oburzenie wyrażają na antenie RM.

Czym kierował się Mirosław Piotrowski? Pisze o tym na swoich profilach na Tt oraz Fb. Ja uważam, że rozbijanie katolickiego elektoratu, to działanie na rzecz miernego kandydata np, Kidawy Błońskiej.


Lubię prawdę

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka