Brygida Naruniec Brygida Naruniec
363
BLOG

Przeżyliśmy okupację niemiecka i sowiecką, przeżyjemy koalicję zdradziecką!

Brygida Naruniec Brygida Naruniec Polityka Obserwuj notkę 21

Tytuł mojej notki to "optymistyczny sarkazm". Tyle już różnych dziwnych i niedorzecznych zjawisk widziałam, że nie powinnam się niczemu dziwić, a jednak dziwię się, że koalicja zdrady uzyskała aż 251 mandatów w sejmie.  Nie rozdzieram szat, nie płaczę, bo pomimo wszystko jestem optymistką.

Można byłoby powiedzieć-Pożyjemy zobaczymy, a więc jestem ciekawa kiedy zmanipulowani zatęsknią za rządami Prawa i Sprawiedliwości. Nie sądzę, aby posłowie PiS przekupywali posłów innych opcji do dołączenia do zwycięskiej partii, a więc już po 21.00 15 października wiedziałam, że PiS będzie w opozycji.

Lubię prawdę

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka