Wojtek Wojtek
261
BLOG

OREDZIE PREZESA...

Wojtek Wojtek Media Obserwuj temat Obserwuj notkę 4

Od jakiegoś czasu niemal każdy artykuł na tematy polskie zawiera link z materiałem na you tube, który ma być satyrą na Nowy Rok...


Pół biedy, jeżeli jakiś głupek bierze kasę od głupszych od siebie. Jego zysk.


Ja zastanawiam się, dlaczego jakiś podmiot gospodarczy zarzuca mnie swoim wrogim nastawieniem do tego, co dla mnie jest ważne. Co bym zrobił, gdybym miał taką możliwość - umożliwiłbym założenie medium informacyjnego dokładnie w takiej samej postaci, jakim jest serwer Interii. Kto wie, czy nie byłoby to przedsięwzięciem rentownym. Tylko trzeba mieć kasę na podobną inwestycję...

Dlaczego, skoro takiej kasy nie mam, ktoś usiłuje obrazić mnie i moje przekonania w sposób bezkarny ? 

Przecież, skoro nie mam kasy na inwestycję, nie weźmie mnie w obronę żaden sąd - któy podobno jest niezależny (finansowo) i bezstronny (czyli ma własne zdanie)...

Wojtek
O mnie Wojtek

O mnie świadczą moje słowa...  .

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura