Wojtek Wojtek
1833
BLOG

Alert@ Ostrzezenie bezpieczenstwa: Twoje konto zostalo zhakowane# F8D5

Wojtek Wojtek Internet Obserwuj temat Obserwuj notkę 9

Ludzie piszą listy a e-mail je udostępnia adresatom. Chciałbym zaprezentować jeden z takich listów, gdzie w nagłówku jest napis dokładnie taki, jak w tytule tej notki:


ALERT@ Ostrzezenie bezpieczenstwa: Twoje konto zostalo zhakowane# F8D5


ponieważ mamy system ostrzeżeń pogodowych na wypadek załamania pogody, więc trudno jest skasować taki e-mail bez otwierania...


Oto treść tego maila:


Czesc!

Mam pelny dostep do twojego konta xxxxxxx@xxxx

Obserwuje cie od kilku miesiecy.
Faktem jest, ze zostales zainfekowany zlosliwym oprogramowaniem za posrednictwem odwiedzanej witryny dla doroslych.

Jesli nie znasz tego, wyjasnie.
Trojan Virus zapewnia mi pelny dostep do komputera lub innego urzadzenia i kontrole nad nim.
Oznacza to, ze widze wszystko na ekranie, wlaczam kamere i mikrofon, ale nie wiesz.

Mam rniez dostep do wszystkich twoich kontaktów i calej korespondencji.

Dlaczego program antywirusowy nie wykryl zadnego zlosliwego oprogramowania?
Odpowiedz: Moje zlosliwe oprogramowanie korzysta ze sterownika, aktualizuje jego sygnatury co 4 godziny, aby Twój program antywirusowy byl cichy.

Zrobilem film, który pokazuje, jak jestes zadowolony w lewej polowie ekranu, aw prawej polowie widzisz wideo, które ogladales.
Jednym kliknieciem moge wyslac ten film wideo do wszystkich wiadomosci e-mail i kontaktów w sieciach spolecznosciowych.
Moge równiez publikowac dostep do calej korespondencji e-mail i komunikatorów, których uzywasz.

Jesli chcesz temu zapobiec,
przelac kwote $430 USD na mój adres Bitcoin (jesli nie wiesz jak to zrobic, napisz do Google: Kup Bitcoin).

Mój adres bitcoin (portfel BTC) to: 19ZmL9tUpNZtVUpEZ1EQK3aBZa4nMCUjRL

Po otrzymaniu platnosci usune film i nigdy wiecej mnie nie uslyszysz.
Daje ci 48 godzin na zaplate.
Mam wiadomosc czytajaca ten list, a minutnik zadziala, gdy zobaczysz ten list.


Jesli zauwaze, ze udostepniles te wiadomosc komus innemu, wideo zostanie natychmiast rozpowszechnione.

Pozdrowienia!


--------------------------------------------------------------

Sądzę, że właściwe urzędy zajmą się tym problemem, bo jest to szantaż zagrożony stosownymi sankcjami kodeksu karnego.


Wojtek
O mnie Wojtek

O mnie świadczą moje słowa...  .

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Technologie