doku doku
196
BLOG

Podziękowania dla tych, dzięki którym Duda wygrał

doku doku Wybory Obserwuj temat Obserwuj notkę 1

 Zauważyłem notkę z podziękowaniami dla wrogów Dudy (Tuska i jego popleczników), że okazali się tak głupi i nieudolni, że to właśnie dzięki ich atakom przeciwko Dudzie Duda wygrał. Chciałem przyłączyć się do tych podziękowań, ale burak mnie zablokował, więc tutaj wkleję swój komentarz.

Zapomniałeś podziękować ruskim trollom, którzy atakowali nas w sposób tak prymitywny i nieudolny, że każda ich prowokacja była widoczna jak na dłoni. Żadnemu z ruskich trolli nie udało się sensownie uzasadnić antypolskich postulatów programowych PO - np. wszyscy wiedzą, że zablokowanie budowy Kanału jest w interesie Rosji, żeby mogła nadal gnoić Polskę. Żadnemu z ruskich trolli nie udało się wiarygodnie udawać zwolennika Dudy - robili to zbyt karykaturalnie - zbyt obrzydliwie chcieli wyglądać - zbyt PiSio nawet jak na PiSów. W jednym tylko Ruscy są dobrzy - potrafią ciemniaków przekonać, że wróg jest na zachodzie, a nie na wschodzie... Ale i to z czasem nasze ciemniaki zrozumieją, że kto wyciąga oskarżycielsko palec w stronę narodów zachodu, ten jest ruskim agentem, który chce, żebyśmy odwrócili się plecami do naszego prawdziwego wroga - Rosji. 

A na Twoje główne pytanie odpowiedź istnieje.

"Gdzie jesteś polski Episkopacie?" - "Jestem w służbie u Rydzyka".


doku
O mnie doku

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka