Dorota Kania Dorota Kania
470
BLOG

Reklamy w TVP zapewnia T. Lis czy M jak Miłość?

Dorota Kania Dorota Kania Rozmaitości Obserwuj notkę 4

 

Po naszym tekście w „Gazecie Polskiej” na dwóch branżowych portalach : press.pl oraz wirtualne media .pl pojawiła się informacja, że program Tomasza Lisa generuje wysokie przychody z reklam. Nikt jednak nie podał informacji, że przed „Tomasz Lis na żywo”, którego średnio ogląda 3 mln osób jest emitowany absolutnie bezkonkurencyjny serial „M jak miłość” z blisko 8 mln widownią. Także w poniedziałki czyli w dniu emisji programu Lisa w „M jak miłość” jest śmierć Hanki Mostowiak, która wcześniej dwa tygodnie była „wałkowana” przez różnorakie portale.

Żaden program publicystyczny nie miał takiego miejsca w programie TVP – warto przypomnieć, że „Misja specjalna”, która praktycznie nie miała stałego miejsca i żonglowano dowolnie porą jej emisji miała oglądalność ponad 2 miliony. Nietrudno zgadnąć, że drugie tyle ( albo i więcej) widzów zgromadziłaby „Misja”, gdyby miała stałą porę i byłaby umiejscowiona po „M jak miłość”.

W analogicznej sytuacji był program „Pd prasą” Tomasza Sakiewicza, który mimo wczesnej pory ( tuż po ósmej w sobotni ranek) gromadził ponad 1 mln widzów.

Telewizja nie odpowiedziała na pytanie, kto faktycznie generuje reklamy Lis czy „M jak miłość” i to pytanie pozostaje otwarte.

Dziennikarka, pisarka ( "Resortowe dzieci" i nie tylko), scenarzystka, reżyser

Nowości od blogera

Komentarze

Pokaż komentarze (4)

Inne tematy w dziale Rozmaitości