entner entner
98
BLOG

Skurwiele coś kroją czy co ? ...

entner entner Polityka Obserwuj notkę 5

... takiego wysypu "zająców" nigdy nie widziałem. W pierwszej chwili pomyślałem sobie , że to być może tylko zmiana turnusu ale nie - od lat , między 5 a 10 listopada jestem w Monachium i takiego czegoś nigdy nie widziałem ...

... dzisiaj, na HBF München między 12 a 13, widząc takie obrazy a tym zaintrygowany zacząłem liczyć zauważonych wojaków i dokładałem ich do wcześniejszej "kupki". Naliczyłem ich ca. 250-ciu.

Z ciekawości przystawiłem się do jednego takiego, z którym, jak sądziłem będę mógł pogadać ... nie pogadałem - nie chciał mi powiedzieć co ten wysyp ma znaczyć.

Typujemy co może być grane w te " schwierige Zeiten " ( jak raz po raz anonsowali na dworcu ) ?

entner
O mnie entner

dobry profil

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka