elig elig
291
BLOG

Co się stało z "Geopolitycznym Tyglem"?

elig elig Polityka zagraniczna Obserwuj temat Obserwuj notkę 5

  Od dłuższego czasu oglądałam co tydzień program dr Jerzego Targalskiego "Geopolityczny Tygiel" nadawany przez TV Republika. Oprócz przenikliwych analiz sytuacji politycznych w różnych regionach świata, można było w nim zobaczyć na żywo bardzo sympatyczne koty należące do autora programu. Ich obecnośc była miłym urozmaiceniem powodującym, że "Geopolityczny Tygiel" nie był sztywną pogadanką podobną do dziesiątek innych podobnych audycji. Bardzo lubiłam dr Targalskiego oraz wszystkie jego koty.

  Niestety ostatni "Geopoliyczny Tygiel" ukazał się 4.06.2021 {TUTAJ(link is external)}. Od tego czasu dr Targalski pojawia się w TV Republika tylko w programie "Dziennikarski Poker". Minął już miesiąc i prawie tydzień, a "Geopolitycznego Tygla" jak nie było - tak nie ma. Jakie mogą być tego przyczyny? Ostatni odcinek tego programu nosił numer 200. Być może - autorowi się on po prostu znudził. Niewykluczone też, że w kierownctwie TV Republika ujawnił się jakiś zdeklarowany wróg kotów i zdecydował o zdjęciu programu z anteny. Trzecia możliwość to ta, iż same koty miały już dość telewizyjnych występów.

  Ciekawe jest to, że "Geopolityczny Tygiel" umieszczany jest wciąż w ramówce TV Republika, ale zamiast niego nadawane jest co innego. Tak było np. dzisiaj [10.07.2021]. Martwi mnie to, iż mój ulubiony program znikł z anteny.

elig
O mnie elig

stara, tłusta, goła i wesoła (http://naszeblogi.pl/blog/196) (http://niepoprawni.pl/blog/6206)

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka