Cała sieć "Orlen Paczka" obejmuje aktualnie ok. 1100 stacji paliwowych tej spółki, ponad 1000 kiosków RUCH-u, prawie 4000 punktów partnerskich oraz ok. 300 automatów paczkowych, które są dostępne przez całą dobę. W ramach usługi działa też specjalna aplikacja mobilna, która umożliwia śledzenie paczek oraz zdalne otwieranie skrytek. Do końca 2022 r. ma powstać aż 2 tys. paczkomatów.
Zobacz:
- PKN ORLEN uruchomi jesienią sieć paczkomatów. RUCH rozwija współpracę z e-sklepami
- Kawiarnie i paczkomaty - nowy biznes PKN ORLEN
Członkini zarządu PKN Orlen ds. sprzedaży detalicznej Patrycja Klarecka przypomniała, że usługa "Orlen Paczka" wystartowała pod koniec września. Podkreśliła przy tym, iż koncern konsekwentnie inwestuje w rozwój tego projektu i w kolejnych latach planuje dalszą, intensywną rozbudowę sieci punktów odbioru.
- Do końca 2022 r. będzie można skorzystać z ok. 2000 automatów paczkowych na terenie całego kraju oraz punktów partnerskich - zapowiedziała Klarecka. Zaznaczyła jednocześnie, że "Orlen Paczka" to ważny projekt wpisujący się w plan rozwoju działalności detalicznej koncernu.
PKN Orlen zwrócił uwagę, iż zgodnie z przyjętą strategią do 2030 r. zainwestuje w segment detalu ok. 11 mld złotych, co przełoży się na wzrost EBITDA do ok. 5 mld zł rocznie. Koncern przyznał zarazem, że "planuje kolejne inwestycje w operatora logistycznego usługi "Orlen Paczka", czyli firmę RUCH w celu podniesienia jakości oraz rozwoju samej usługi".
We wtorek PKN Orlen ogłosił też twarz kampanii promocyjnej. Nową usługę płockiego giganta będzie promował Robert Kubica, kierowca wyścigowy i rajdowy z grupy Orlen Team. Kampania przygotowana przez agencję Heart&Brain, a obejmująca m.in. materiały promocyjne w internecie, mediach społecznościowych i prasie, a także spoty radiowe, potrwa do 23 grudnia.
GW
Komentarze