kungalu kungalu
380
BLOG

2000 lat p.n.e. było Królestwo Lehii

kungalu kungalu Historia Obserwuj temat Obserwuj notkę 19



To historia - nie od historyków, dotowanych (lub pretendujących do tych dotacji) obcych mocarstw (szczególnie Niemiec). To historia, którą okupanci chcą wdeptać w glebę. Ale są tacy, którzy potrafią ją wykopać i odnaleźć w starych bibliotekach, a potem opisać dla nas Polaków, byśmy pamiętali o naszej dawnej wielkości i nie utracili państwa, na rzecz jakichś hucpiarskich rabusiów.




Ja nie jestem tu ekspertem, a tylko odbiorcą przekazów. Z książek Bieszka, przeczytałem tylko I część, czyli "Słowiańscy królowie Lechii".

Ale kim są ewentualni prześmiewcy, opowiadający o jakichś Turbolechitach (te złe emocje też o czymś świadczą)? Ci pretendenci do obcych dotacji, zupełnie mnie nie przekonują. Ja już wolę czytać Bieszka, bo opiera się na porządnych dokumentach, choć wbrew wieloletniej propagandzie historycznej naszych zaborców.








kungalu
O mnie kungalu

Fabryka Prostych Rozwiązań                                                                       X                                                                       

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura