Eternity Eternity
110
BLOG

Dzień Matki, zawsze byłaś przy mnie, nawet, kiedy mnie nie było…

Eternity Eternity Święta, rocznice Obserwuj temat Obserwuj notkę 5

Droga mamo, jestem bardzo wdzięczny za sposób, w jaki zostałem wychowany. Nigdy nie bałaś się być moją matką - postawić na swoim, nauczyć mnie, co jest dobre, a co złe, upewnić się, że daję z siebie wszystko. Zawsze dawałaś mi znać, że mam mamę, która się o mnie troszczy, która we mnie wierzy, która jest przy mnie bez względu na wszystko.

List do mojej matki w niebie.
Droga Mamo,

Tęsknię za Tobą. Chciałbym, żebyś tu była. Mogę powiedzieć, że mama jest niezastąpiona dla dziecka. Kiedy mama umiera, jej dziecko nie jest już całe. Strata sprawia, że trudno jest oddychać. To dziecko wije się na wietrze jak nasionko bawełny. Kawałek puchu, którym wiatr miota po świecie. Czasami lądowałem na twardym gruncie, czasami lądowałem w stawie i prawie utonąłem. Ale wciąż tu jestem.

Przetrwałem.

BY JULIE HOAG

Zobacz galerię zdjęć:

Mama, moj najsrarszy kuzyn i ja. Zakopane. Jurata sierpień 1939r. Mama z koleżanką ze szkoły Rodzina mamy. Mama na dole z psem.
Eternity
O mnie Eternity

Try to be Meraki, - means “to do something with soul, creativity, or love”

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura