adamkonrad adamkonrad
696
BLOG

cisza trwa :D

adamkonrad adamkonrad Rozmaitości Obserwuj notkę 12

 

Coś mi się odbiło

idąc stopami kurz wzbudzasz
układa się on w różne wzory
to Ziemia myśli o jabłkach
być może…
a usta znów pełne piachu
i nie wiesz już czym jest chaos
lecz chyba wierzysz w muzykę?
być może…
jedyne istotne pytanie
czy siedzieć, czy może iść dokądś
lecz, czy jest istotne naprawdę?
być może, być może, być może

 

to odnośnie muzyki

 

a ponieważ cisza się przedłuża to możemy jeszcze

ani świat tak piękny
ani my tak silni
jak spełnić sen?

wyszłaś w dzień jasny szukać między trawą a kamieniami,
w ustępującej palcom ziemi,
cudów
czasami sama je tam, dla innych do znalezienia
zostawiałaś
pod szkiełkiem płatki kwiatów

wysoko w koronach sosen, zapewne było ich więcej
dłonie z powietrza i słońca plecione niosły w dół do ciebie
drobiny mieszkających tam zapachów

więc obmyślałaś tysiące sposobów
jak by się tam dostać
i pewna, że jutro dotrzesz
korę gładziłaś lepkimi od żywicy palcami
i myślałaś co zrobić z igliwiem

a kiedy słońce zaszło
dzień dalej był jasny i letni
i to cię nie dziwiło...

ach gwiazdy i dla was mnie wystarczy,
tylko odwiedzę sosnę

więc rankiem lekko biegłaś
budować tamy z piasku
bo woda spływała zboczami
po nocnym, ciepłym deszczu

 

adamkonrad
O mnie adamkonrad

jakiś taki... a no i z dysortografią więc będą błędy Pewien człowiek rzekł do wszechświata: "Ja istnieję, Panie!" "A jednakt - wszechświat na to- Fakt ten nie nakłada na mnie Żadnych zobowiązań" Stephen Crane Mam oryginalnego Bronmusa nie odsprzedam @AZALYA...@ADAMKONRAD ^ Nie ma co się pieklić a tym bardziej żalić. Trzeba wam obojgu słowem dać "popalić" ^*^ Tak więc posłuchajcie wy nieznośne trolle: wy jesteście w gościach!!! pojęli, gapole? ^ Więc umiaru wiecej wobec gospodarza bo mnie takich trutni więcej tu się zdarza. ^ Zamieszkują teraz moje kazamaty. Będziecie chcieć fikać Wyp*****lę z chaty !!! -bronmus45- BRONMUS4519:12 2015

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości