Zdjęcie 1  - Niemiecki !
Zdjęcie 1 - Niemiecki !
frycz66 frycz66
572
BLOG

Gdy my zabijamy czas, on zabija nas...

frycz66 frycz66 Rozmaitości Obserwuj notkę 4

 

 

Dziś notka trzpiotka :)

 

Znalazłem stary folder ze zdjęciami i w pamięci odezwało się To i Owo.

 

  1. Teraz to odchodzi w przeszłość,(fot 1,2,3) ale czy zauważyliście że nalepki z kraju pochodzenia auta są przez kierowców obwożone z nabożną estymą? Myślałem o tym, i chyba chodzi tu o to żeby pokazać innym kierowcom, i z dumą obwozić kraj pochodzenia: Holandię, Niemcy, Szwajcarię... Mówimy innym kierowcom: „Mój samochód jest z dobrego domu. Wychował się w kraju w którym nie cofa się liczników, drogi są równe jak stół, a serwisy nie okradają Klientów...” Jest to niewątpliwie powód do dumy. Nie widziałem tylko nalepek „GB”, no ale oznaczało by to: „ U wujka Heńka w szopie zrobiono mi ordynarną przekładkę bez pojęcia, naciągając za krótkie przewody elektryczne, czasami sztukując na owijkę, a czasami je ucinając” Faktycznie – nie bardzo jest czym się chwalić.

  2. Sprytek” (fot 4,5) zapryskał sobie zimą tablice sztucznym śniegiem, jakim to dzieci w przedszkolach w czasie świąt malują na szybach choinki i bałwanki. Tak wyposażony kierowca może mknąć po kraju a radary są bezradne. Trzeba tylko pamiętać o naklejce na szybie. Ja rozwiązałem kwestię tak, (fot.6)  że pióro wycieraczki parkuje na dokładnie numerze, i nie jest to nielegalne. Na fotografii widzimy auto w którym kierowca „sprytek” zapomniał o zimowym maskowaniu i przez to się zdemaskował...:)

  3. (fot 7) Zdjęcie zrobiłem na północy Polski. Pytanie: czym w wolnych chwilach zajmują się mieszkańcy bloku, lub inaczej: jaki maja model spędzania wolnego czasu?

    A tak przy okazji, czy zauważyłeś że słowo spędzać oznaczało kiedyś „zabijać, pozbywać się”. Felczerzy „spędzali płody”. Zresztą czasem mówi się, np: dla zabicia czasu zagraliśmy partyjkę remika.

    Niedobrze.Gdy my zabijamy czas, on zabija nas....

Zobacz galerię zdjęć:

Zdjęcie 2....
Zdjęcie 2.... Zdjęcie 3 Zdjęcie 4 - Pan sprytek:) Zdjęcie 5 - zbliżenie. Zdjęcie 6 - ja rozwiązałem to tak.... Zdjęcie 7.
frycz66
O mnie frycz66

Moją pasją jest świadome, spokojne szkolenie, konsekwentna edukacja i poznawanie świata. Moją pasją jest Piękna Trębaczka, konie i magiczna telegrafia.... Moją pasją jest życie....

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości