Romuald Kałwa Romuald Kałwa
267
BLOG

Otrzymałem odpowiedź z Ministerstwa Sprawiedliwości w sprawie księży pedofili

Romuald Kałwa Romuald Kałwa Pedofilia Obserwuj temat Obserwuj notkę 12

image

Dopisek:

@norach mnie zapytał:

- Umiesz to przetłumaczyć z polskiego na nasze?

Odpowiedziałem:

- CHODZI O TO, ŻE KSIĘŻY PEDOFILE, SĄ CHRONIENI PRZEZ SYSTEM, I DE FACTO, PRZEZ KAŻDĄ PARTIĘ POLITYCZNĄ - ZAPEWNE NA PROŚBĘ BISKUPÓW - jestem katolikiem, ale chrzanię takich biskupów. NIE MA ICH W PUBLICZNYM REJESTRZE PEDOFILÓW, BO... TAK STANOWI PRAWO. 

Co ciekawe, odpowiedź otrzymałem po ponad dwóch miesiącach od wysłania, a i to, gdy zapytanie wysłałem drugi raz, po ponad dwóch tygodniach od wysłania pierwszej, zignorowanej wiadomości...


Tekst do dowolnego kopiowania w Internecie, pod warunkiem wskazaniem autora.

Romuald Kałwa

Członek Stowarzyszenia Dziennikarzy Polskich

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo