GPS GPS
387
BLOG

Na kogo mam głosować?

GPS GPS Wybory Obserwuj temat Obserwuj notkę 52

       Właśnie wróciłem z tradycyjnego mazurskiego rejsu na mojej łódce i w związku z tym słabo się orientuję w obecnej sytuacji politycznej. Więc proszę o pomoc. W pierwszej turze oczywiście głosowałem na Krzysztofa Bosaka (korespondencyjnie), by wzmocnić Konfederację. Wynik uważam za zadowalający. Konfederacja umocniła się na pozycji trzeciej siły politycznej w Polsce. 

       Zgodnie z wcześniejszymi deklaracjami jestem gotów zagłosować i na Andrzeja Dudę, i na Rafała Trzaskowskiego. Żadnego z nich nie popieram, nie akceptuję ich poglądów i sił politycznych, które ich wspierają. Więc wybór któregoś z nich traktuję jako zagranie taktyczne, które musi się jakoś przysłużyć Konfederacji. Więc muszą mi coś obiecać - coś, co spełni jakieś postulaty wolnościowców takich jak ja. Proszę więc o informację: obiecali coś? Który bardziej zabiega o mnie, czyli elektorat Konfederacji? Jeśli nic spektakularnego nie obiecali, to drugą turę zbojkotuję.

Grzegorz GPS Świderski

PS. Notki powiązane: 

Polityk z zarzutami! <- poprzednia notka 

następna notka -> Nie wybieram mniejszego zła!

Tagi: #gps65, #wybory

GPS
O mnie GPS

Blo­ger, że­gla­rz, informatyk, trajk­ka­rz, sar­ma­to­li­ber­ta­ria­nin, fu­tu­ry­sta. My­ślę, po­le­mi­zu­ję, ar­gu­men­tu­ję, po­li­ty­ku­ję, fi­lo­zo­fu­ję.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka