GPS GPS
398
BLOG

Trikke w Warszawie i Augustowie

GPS GPS Rozmaitości Obserwuj notkę 4

W najbliższe dwa weekendy wybieram się na dwie fajne imprezy trajkowe. Jedna krótka, druga długa.

Będziemy jeździć w Warszawie 1 sierpnia na Placu Trzech Krzyży oraz w dniach 6-7-8 sierpnia w Augustowie. Zapraszam wszystkich, którzy chcą na żywo zobaczyć jak się jeździ trajką. Szczegóły imprez są tu: Zaproszenie: z Trikke na mecie Tour de Pologne i do Augustowa.

Bo trajka jest nie tylko zimowa, na płozach, ale też letnia na kółkach. W zasadzie pierwsza była ta na kółkach, a potem wynalazca wpadł na pomysł by kółka zamienić na narty. Wynalazca, Gildo Beleski – amerykański Brazylijczyk polskiego pochodzenia, był na pierwszych mistrzostwach w Trikke Skki w Polsce, więc go znam osobiście.

Dla mnie narciarska trajka jest fajniejsza, bo daje większe możliwości, bo pozwala jeździć tak jak na nartach, ale mniejszym wysiłkiem. W narciarstwie najbardziej nie lubiłem chodzenia po knajpie w narciarskich butach, a teraz chodzę w zwykłych.

Trajka kołowa jest dla mnie fajna na krótkie dystanse - jest mniej wydajna niż rower. Ale w zamian pracuje dużo więcej różnorodnych mięśni niż na rowerze. Na dłuższe dystanse mam trajkę z silniczkiem i akumulatorkiem – genialny wynalazek!

Na trajce kołowej jeździ się tak:

 


Co powinno być zakazane <- poprzednia notka
następna notka -> Statek płynie

GPS
O mnie GPS

Blo­ger, że­gla­rz, informatyk, trajk­ka­rz, sar­ma­to­li­ber­ta­ria­nin, fu­tu­ry­sta. My­ślę, po­le­mi­zu­ję, ar­gu­men­tu­ję, po­li­ty­ku­ję, fi­lo­zo­fu­ję.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości