GPS GPS
1190
BLOG

Sześć szklanek

GPS GPS Rozmaitości Obserwuj notkę 15

 

Następna część wakacyjnych zagadek lateralnych do rozwiązywania na plaży.


Czerwone łzy <- poprzednie zagadki lateralne
następne zagadki lateralne -> Facet w czerni

  1. Na stole stoi szeregiem sześć szklanek. Trzy pierwsze są pełne, trzy pozostałe puste. Jak poruszając tylko jedną szklankę spowodować, żeby pełne i puste stały na przemian?
  2. Zapełniam pokój, chociaż nie zajmuję przestrzeni. Możesz mnie zobaczyć, choć mnie nie pochwycisz. Czym jestem?
  3. Co się stanie, gdy kura skończy 3 lata?
  4. Pół śledzia kosztuje 50 groszy. Ile kosztuje 7 śledzi?
  5. Co panna młoda traci po ślubie?
  6. Rybak złowił szczupaka o długości 40 cm, głowa jego była długości 8 cm. Ile ważył ten kilogramowy szczupak?
  7. Jak podzielić tarczę zegara na 6 części w taki sposób, aby suma liczb w każdej z nich była równa pozostałym?
  8. Jakim piórem Juliusz Słowacki napisał "Pana Tadeusza"?
  9. Statek ma 150 łokci długości. Ile łokci ma kapitan?
  10. Dwóch mężczyzn, którzy nie umieją pływać, chce przeprawić się przez głęboką i szeroką rzekę, a mają tylko jedną małą łódkę mieszczącą tylko jedną osobę. Obaj jednak zdołali przeprawić się tą łódką na drugą stronę rzeki. Jak to się stało, mimo, że nie mieli liny?

Rząd to ciecie! <- poprzednia notka

GPS
O mnie GPS

Blo­ger, że­gla­rz, informatyk, trajk­ka­rz, sar­ma­to­li­ber­ta­ria­nin, fu­tu­ry­sta. My­ślę, po­le­mi­zu­ję, ar­gu­men­tu­ję, po­li­ty­ku­ję, fi­lo­zo­fu­ję.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości