GPS GPS
337
BLOG

Obowiązki fejsbużycy

GPS GPS Rozmaitości Obserwuj notkę 2

       "Jestem pedałem i mam obowiązki pedalskie" transparent z takim napisem parafrazujący Dmowskiego niesiono na paradzie równości. Nie zrozumiałem o co chodzi. Co to są za obowiązki? Fejsbużyca za pisanie tego co na transparencie banuje. No to wreszcie zrozumiałem o co chodzi - pedalskie obowiązki to banować swoich użytkowników, którzy relacjonują paradę równości. Nie wolno relacjonować, wolno tylko zdjęcia pokazywać. 

Grzegorz GPS Świderski

PS. Fejsbużyca zablokowała mi konto na 30 dni za zacytowanie treści tego transparentu, który widać na zdjęciu, a teraz proponuje mi, że rozpowszechni to zdjęcie do 1200 osób za 4 zł. To łamie to jej standardy, czy nie?

image

Kryptowaluty mają wartość <- poprzednia notka

następna notka -> Hejt czy chamstwo?

Tagi: gps65, pedały, facebook

GPS
O mnie GPS

Blo­ger, że­gla­rz, informatyk, trajk­ka­rz, sar­ma­to­li­ber­ta­ria­nin, fu­tu­ry­sta. My­ślę, po­le­mi­zu­ję, ar­gu­men­tu­ję, po­li­ty­ku­ję, fi­lo­zo­fu­ję.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości