Grzego Grzego
194
BLOG

Wybory w jednej turze? To nie tylko możliwe...

Grzego Grzego Wybory Obserwuj temat Obserwuj notkę 15

Nie tylko możliwe, ale i lepsze rozwiązanie. Nie chodzi mi o wybory w czasie pandemii, ale o każde i nie tylko prezydenckie. Sposób jest prosty: każdy kandydat szereguje pozostałych w kolejności w jakiej przekaże im swoje głosy w sytuacji, gdy sam nie zostanie wybrany. Komisja wyborcza zliczy głosy uzyskane, i przekazane z tylu wierszy ile wystarczy do osiągnięcia 50% głosów przez zwycięzcę. Łatwiej taniej i uczciwiej. Manipulacje zakulisowe zostaną ograniczone do minimum. Szczerość nam pomoże.

Grzego
O mnie Grzego

To ja jestem temu winny. Gdybym był dostatecznie mądry, zaangażowany, "miał jaja" i dość charyzmy to rządziłbym dziś Polską i oczywiście czynił to dobrze. Nie robię sobie z tego wyrzutów, bo przecież wszyscy być tacy nie mogą. Robię co potrafię i czynię to na przykład tutaj. Rocznik '55, wykształcenie średnie techniczne, nie jestem członkiem ani sympatykiem żadnej partii. Zawsze uczestniczę w wyborach.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka