Halo Halo
297
BLOG

Ja mam ściągać majty? Przepraszam, czy to nie pomyłka? Ja?

Halo Halo Rozmaitości Obserwuj notkę 8

Chodzę sobie po Salonie, bo czasem lubię nocne spacery... i raptem szoku dostałam...

Czytam raz, czytam drugi raz...  Czytam trzeci, bo późna pora, więc może oczy zawodzą...


"Harcownik

10 sierpnia 2019, 10:07  

Milion w zasięgu ręki wystarczy, że bloger Halo ściągnie majty na rynku swojego miasta, a zdjęcia wrzuci na Salon24.

Klikalność über alles !!!"


fatamorgan

10 sierpnia 2019, 21:00

@Harcownik  

Bez manipulacja licznikiem nawet senatorska pupa na dzisiejszym Salonie24 nie wygeneruje 200 000 odslon.


https://www.salon24.pl/u/fatamorgan/976229,pani-prezes-i-pierwszemu-blogerowi-rzeczpospolitej-nalezy-pogratulowac-200-000-odslon



Czy to na pewno chodzi o mnie? No napisane jest, że bloger Halo. Czy to nie pomyłka?

Dlaczego ja mam ściągać te majty a nie kto inny? Może mi ktoś wytłumaczyć?

Czy to jakaś metafora? Paralela współczesnego świata?

Nie to że się czepiam, ale jakieś uzasadnienie by się przydało.


P.S

Ja już mam tak chudy tyłek, że nie muszę majtek ściągać. Same spadają.

I nawet senatorem nie jestem.

Więc czy to na pewno chodzi o mnie?


Halo
O mnie Halo

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości