Henryk Urban Henryk Urban
96
BLOG

87 Miesięcznica w Bielsku-Białej

Henryk Urban Henryk Urban Katastrofa smoleńska Obserwuj temat Obserwuj notkę 0

Przez kilka ostatnich miesięcy nie było mi dane uczestniczyć w Mszach Smoleńskich, ale wczoraj mogłem znowu ułożyć modlitwę wiernych; oto ona:

Pomni słów Pana Boga do Jakuba: „Ja jestem z tobą i będę cię strzegł, gdziekolwiek się udasz.”, módlmy się za Kościół Święty, by uczył nas wsłuchiwania się w Słowo Boże.
Ciebie prosimy...

Módlmy się za Papieża Franciszka, aby uczył nas jak mamy łączyć prawdę z miłosierdziem.
Ciebie prosimy...

Za przyczyną Świętego Jana Pawła II – patrona naszej przemiany narodowej, módlmy się za naszą Ojczyznę, by stała się tyglem, z którego wypłynie praktyka stosowania miłosierdzia w rozwiązywaniu sporów międzynarodowych.
Ciebie prosimy...

W modlitwie za zmarłych prośmy Boga, by ofiara 96 tak bliskich nam osób, poległych pod Smoleńskiem w imię Solidarności, była przyjęta, jako przyczynek do odstąpienia Rosji od polityki imperialnej.
Ciebie prosimy...


Wsłuchani w dzisiejsze słowa Pana Jezusa: „Ufaj, córko! Twoja wiara cię ocaliła”, prośmy o wiarę i ufność w Boże Miłosierdzie dla nas samych, zgromadzonych na tej Mszy św., ofiarowanej za poległych w Katastrofie Smoleńskiej. 
Ciebie prosimy...

Rodzinnie jestem mężem, ojcem i dziadkiem. Maksyma życiowa: polityka zbyt mocno wpływa na nasze życie, by ją zostawiać zawodowym politykom. Politycznie: - aktywne uczestnictwo w budowaniu SOLIDARNOŚCI od 1980 - moderator Katedralnego Duszpasterstwa Młodzieży,do 2 lipca 2016 - członek Rady Politycznej PiS. Do końca września 2014 pracowałem jako parkingowy i wówczas mój blog miał nazwę "Zapiski Parkingowego". Po wygranych przez PiS wyborach czas najwyższy, by Polska zrealizowała swoją misję powstrzymania podboju Europy przez tandem KGB-NRD. Od stycznia 2016 pracuję jako kierowca małej ciężarówki i czekam na możliwość przyczynienia się do realizacji powyższej misji.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka