hephalump hephalump
750
BLOG

Czy Rafał Trzaskowski nadal pełni funkcję prezydenta Warszawy?

hephalump hephalump Samorząd Obserwuj temat Obserwuj notkę 46

Formalnie nie mam wątpliwości. Nie zrezygnował z funkcji, nikt go jej nie pozbawił ale.... Od ponad miesiąca w mediach słychać wiele na temat aktywności pana Rafała Trzaskowskiego.

- Rafał Trzaskowski nowym kandydatem PO w wyborach prezydenckich

- Rafał Trzaskowski w kampanii przed pierwszą turą

- Rafał Trzaskowski drugi w pierwszej turze wyborów prezydenckich

- Rafał Trzaskowski w kampanii i debacie sam ze sobą

- Uff... Drugą turę wygrywa na szczęście urzędujący prezydent Andrzej Duda.

Ale to nie koniec. Teraz słychać w mediach nowe wieści:

- Rafał Trzaskowski nowym liderem opozycji.

- Rafał Trzaskowski tworzy nową formację polityczną (kolejna mutacja Mumii Wolności).


Coś tu jest nie tak... Albo pan Rafał Trzaskowski opier... to jest nie wywiązuje się ze swoich obowiązków prezydenta Warszawy albo funkcja ta jest tak naprawdę całkowicie zbędną. Bo jakoś nie wierzę, że zdalnie wywiązuje się ze swoich obowiązków w stolicy.

Ale może to tylko ja tak myślę. Może w stolicy wszytko działa inaczej  niż u mnie na wsi.

A u mnie na wsi mówią, że jak nie ma gospodarza to gospodarstwo popada w ruinę.


Cóż... Prezydent zajęty polityką.

A gdy go nie ma, urzędnicy harcują.

hephalump
O mnie hephalump

w średnim wieku, niezbyt dynamiczny, z małego miasta przeniosłem się do dużego by w końcu uciec na wieś ;) Jeżeli przez jakiś dłuższy czas mnie nie ma to znaczy, że straszę prosiaki w lesie. kmarius[at]poczta.fm

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka