hephalump hephalump
133
BLOG

Czy Fronda nadal udostępnia serwis blogowy?

hephalump hephalump Media Obserwuj temat Obserwuj notkę 4

Nie żebym chciał się przenieść z blogiem na "portal poświęcony" ale...

Ale jakoś ostatnio nie mogę wejść na blogi, które były w serwisie Fronda.pl. Wyskaluje mi tylko komunikat:

image

Nie ma takiej strony...

Cóż... Może to tylko jakieś przejściowe problemy techniczne?

A  może wzorem Agory, Onetu, Interii i innych takich także Fronda straciła chęć do dalszego udostępniania miejsca na blogi swoich użytkowników?

Nie mam pojęcia... Ale mam przeczucie, że wszystko to są objawy zapaści jaką przeżywa polska blogosfera. 

A szkoda... Bo już niedługo zamiast blogów będą chyba tylko sponsorowane serwisy plotkarskie lub udające publicystykę portale z treścią jak z tabloidu. 

hephalump
O mnie hephalump

w średnim wieku, niezbyt dynamiczny, z małego miasta przeniosłem się do dużego by w końcu uciec na wieś ;) Jeżeli przez jakiś dłuższy czas mnie nie ma to znaczy, że straszę prosiaki w lesie. kmarius[at]poczta.fm

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura