hephalump hephalump
353
BLOG

"Twoja Polska" - pluszowy program PO-KO

hephalump hephalump Wybory Obserwuj temat Obserwuj notkę 5

Zadałem sobie dziś pewną dozę tortury intelektualnej i zaglądnąłem do Programu Koalicji Obywatelskiej.

Dlaczego?

Ano muszę się przyznać. Uległem reklamie jaka wyświetla mi się podczas przeglądania serwisu Salon24.pl


365 GB darmowego internetu dla młodych


Takie było hasło w reklamie, która skusiła mnie do poddania się torturom związanym z przeglądaniem programu Koalicji Obywatelskiej. Tak, przeglądaniem... Bo czytać się tego nie da.

Dobra... Ale dajmy sobie spokój ze zwykłymi złośliwościami względem PO-KO...

365 GB darmowego internetu dla młodych - to w zasadzie tyle co standardowo dają za "darmo" operatorzy. Trzeba kupić tylko jakiś abonament... Ale to będzie jak z PO-KO. Sieć może i będzie za darmo ale trzeba wcześniej kupić program PO-KO i później przez lata płacić za tę decyzje.

Ale takie rzeczy nie tylko w PO-KO

Tylko, że PO-KO w swoim programie ten "darmowy" internet chce wciskać dzieciom od 11 roku życia. Tak napisali na 27 stronie swojego programu...

A niech ich... Nie dość, że chcą deprawować dzieci jakąś edukacją o różnorodnościach życia erotycznego to jeszcze chcą uzależniać od neta. Ale program partii widać ważniejszy niż rola rodziców w wychowaniu dziecka.


Ale zostawmy ten darmowy internet bo trudno oczekiwać, że PO-KO zdobędzie jakieś głosy dzięki zaangażowaniu tych, dla których jedynym problemem w życiu jest brak dostępu do sieci. A zwłaszcza brak możliwości korzystania z internetu wynikający z ograniczeń wprowadzanych przez nadal jeszcze tradycyjnych rodziców i sąsiada (pewnie pisior), który wreszcie założył hasło na swoje wifi.


Co tam jeszcze było... in-vitro, związki partnerskie, handlowe niedziele...

O to!... To może wypalić. Handlowe niedziele.Tylko urny wyborcze należałoby ustawić obok kasy w markecie. Bo to straszna siara z tym głosowaniem w niedzielę. Iść do głosowania tak zwyczajnie jak jakiś Janusz z Grażynką... Pewnie jeszcze po indoktrynacji w kościele?

Tak... Powrót do handlowych niedziel to najmocniejszy punkt programu PO-KO.

Programu, który w zasadzie został uszyty z pluszu i popeliny.

Tak na miarę możliwości oraz potrzeb potencjalnego elektoratu PO-KO

hephalump
O mnie hephalump

w średnim wieku, niezbyt dynamiczny, z małego miasta przeniosłem się do dużego by w końcu uciec na wieś ;) Jeżeli przez jakiś dłuższy czas mnie nie ma to znaczy, że straszę prosiaki w lesie. kmarius[at]poczta.fm

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka