Brat Ignacy Brat Ignacy
186
BLOG

Miło mi przywitać bywalców portalu Salon24

Brat Ignacy Brat Ignacy Rozmaitości Obserwuj notkę 14

Dzień dobry,

miło mi przywitać bywalców Salonu24, portalu, na który coraz częściej wchodzę i coraz chętniej czytam.

Przyszło namż żyć w ciekawych czasach, gdzie informacja jest nie tylko towarem, ale sposobem zmieniania na swoją modłę świata.

Chciałbym dołożyć do tego mały grosik - swoją aktywność.

Przychodzi w życu taki moment, gdzie człowiek nie może być zajęty tylko pracą, ale chciałby uczestniczyć tym, co się dzieje.

Wiem, że ciężko mieć wpływ na cokolwiek, ale warto spóbować. 

Mam nadzieję, że mój głos komentatorski i blogerski na Salonie24, znajdzie jakiekolwiek zainteresowanie. Postaram się, żeby to co robię, miało pewną wartość. 

Dzień dobry Wszystkim Państwu, dzień dobry redakcji, czytelnikom i użytkownikom!

Brat Ignacy
O mnie Brat Ignacy

Człowiek ciekawy świata

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości