Yeck Yeck
562
BLOG

Koniec świetnego bloga

Yeck Yeck Polityka Obserwuj notkę 14

Strony nicek.info nie będzie. Artur Nicpoń na swoim blogu wyjaśnia dlaczego.

Jego blog znam od paru lat. Pisał w sposób jasny, wyrazisty, konkretnie i z powerem. Tak, tak - nie, nie. Bez rozmemłania. Były te teksty spójne i logicznie posklejane. Dawał do myślenia. Zresztą co ja będę pisał. Kto czytał, ten wie, kto nie czytał, może sobie wydłubać jego teksty z czeluści internetu.

"Wszystko to jednak spowodowało różnego rodzaju uciążliwe szykany wobec mojej rodziny, w tym nawet wobec moich dzieci." To fragment z jego ostatniego wpisu.

Jak widać "miłość" Tuskolandii nie zna granic.

  Mam żal do PiS, że się zachowało tak, a nie inaczej w tej sprawie. Bo jakiś funkcjonariusz z gazowni nakłamał w swoim komuszym stylu i PiS się tym przejęło? Bo gazownia coś tam napisała?!

Szkoda słów.

Mimo wszystko mam nadzieje, że to jednak nie koniec, a jedynie przerwa.
 

Yeck
O mnie Yeck

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka