- nie warte było by to wzmianki
gdyz notka - jak to u Jaworskiego nie niesie z soba jakiejs wartosci..intelektualnej
jakieś tam burkniecia
ale i manipulacje, bzdury
https://www.salon24.pl/u/mjaworski/1462313,zmiescic-sie-smialo#logged
- ale jakims cudem Jaworski dostał się do Sejmu jako doradca posła Kierwinskiego
gdzie razem z Artymowiczem manipulowali posłem Kierwinskim w sprawie tzw. katastrofy w Smolensku
a pośrednio Tuskiem( przedtem i teraz Premierem!)
napiszę o całej sytuacji, o jakiej świadczą, nawet jeżeli nie zostały wypowiedziane w Smoleńsku, w kontekście dwóch kolejnych katastrof - w ubiegłym roku w Gdyni oraz w tym w Radomiu.
Z punktu widzenia fizyki wszystkie te katastrofy za przyczynę miały zbyt dużą prędkość zbliżania się samolotu do ziemi, na tyle dużą, że zderzenie z nią albo drzewami od pewnego momentu było nieuniknione
on nawet nie wie, nie rozumie co napisał
- otóż
- w Smolensku samolot zderzył się z brzoza w trakcie..wznoszenia( rzekomo przeszedł na wznoszenie i w tym przypadku wg MAK/Laska/Artymowicza - zbyt wysoka predkosc znizania mu nie przeszkadzała..)

- w Radomiu samolot zderzył się z ziemią w trakcie zniżania

następniepisze kolejne bzdury- jak często u niego bywa- wycierając sie formalnymi ekspertami
ale sam nie rozumie co pisze..
Mimo bardzo różnych samolotów i parametrów lotu w Smoleńsku i Radomiu ostatnie momenty, w których można było tak zmniejszyć prędkość zniżania, aby uniknąć katastrofy przypadają na kilka sekund przed tragicznym końcem. O Smoleńsku wiem to z wyliczeń Artymowicza, Olivaresa, Protheroe, własnych
tylko że Jaworski nie jest w stanie ogarnąć, że Protheroe popełnił mega błędy w wyznaczaniu trajektorii w rejonie brzozy

Protheroe przedstawia trajektorie niezgodną z fizyką i konkretną sytuacja; wg narracji MAK- utrata końcówki skrzydła i szybki przechył w lewo
- zresztą..w winnym miejscu swej pracy Protheroe pisze coś przeciwnego- o podkreśla duże i szybkie zmniejszenie siły nośnej samolotu po zderzeniu z brzozą
Protheroe wylicza:
- zmniejszenie siły nosnej wskutek utraty koncówki skrzydła
- zmniejszenie siły nosnej wklsutek uszkodzeń slotów i klap
- zmniejszenie siły nosnej wskutek pogorszenia przepływu powietrzaq wokoł skrzydła
-i wreszcie- szybkie zmniejszanie siły nosnej wskutek wzrostu kąta przechylenia
w dodataku Protheroe myli sie lub naciąga dane podajac jakoby tuz za brzoza Tu-154M osiagnła ciąg startowy-
dr Lasek w Raporcie podał że w momencie zderzenia z brozą cia silników był poniżej ciagu nominalnego !!!

Tu-154M nie mógł by więc wznosić się pod katem 13 stopni ( względem pozi052omu) jak konfabuluje Protheroe
-to niezgodne z Fizyką
i konkretną sytuacją po zderzeniu z brzozą
**************
Jaworski to niewątpliwie Idiota
- sam to potwierdził: cytuję

sam sie wymienił w towarzystwie Protheroe:
cytuję:
O Smoleńsku wiem to z wyliczeń Artymowicza, Olivaresa, Protheroe, własnych
i jest dumny że wymieniają go obok Protheroe...

Jaworski wymieniany jest
ale
obok innego Idioty: Piotra Lady z Australii
przedtem: Stocznia Gdańska

i ten Idiota chwalił się , że doniósł na mnie służbom...
że rzekomo jestem..agentem Moskwy

- jak to zwykle u Jaworskiego
wpisuja sie tam różne Głupki


- Nie zauważa
że polska Prokuratura bada tę sprawę ponad 15 lat !
Od ponad 15 lat studiuje temat kłamstwa smoleńskiego( quwerty)
Od ponad 20 lat studiuję historie udziału stalinowskiego ZSRR w II wojnie; korzystam ze źródeł w języku rosyjskim i angielskim.
Nowości od blogera
Inne tematy w dziale Polityka