- Po pierwsze jak to już zauważyłem wcześniej ja- model NIAR jest sprzeczny z faktami, gdyż wg NIAR dźwigar przechodzi przez pień brzozy- a pień brzozy w realu da się złożyć w jedną całość.

Ale ekspert AI popełnił znacznie szerszą i głębszą analizę..
Po pierwsze wychwycił zbyt długi czas kontaktu skrzydło brzoza- aż 138 ms co przy tej prędkości samolotu daje kontakt ponad 4,5 metra za pniem brzozy w pozycji spoczynkowej
przenieśmy to na rysunek:

( tu zaznaczyłem wygięcię górnego końca tego odcinka pnia brozy tylko o 3,5m...)
I teraz wybrane uwagi z analizy eskperta AI.
-
ale jeszcze jedna uwaga = grubośc pasów dzwigara to 50-60mm to juz kawał materiału belki a jest ich razem 6-\

3 dźwigary kazdy ma pas górny i dolny - Czy i jak uzwględniono to w symulacji NIAR- ani słowa o tym....
- Czy i jak uzwględniono to w symulacji NIAR- ani słowa o tym....








Cytowane z Opracowania NIAR
itd
itd
Od ponad 15 lat studiuje temat kłamstwa smoleńskiego( quwerty)
Od ponad 20 lat studiuję historie udziału stalinowskiego ZSRR w II wojnie; korzystam ze źródeł w języku rosyjskim i angielskim.
Nowości od blogera
Inne tematy w dziale Polityka