Jacek Ka. Jacek Ka.
37
BLOG

Kilka wątpliwości w sprawie Sakiewicza.

Jacek Ka. Jacek Ka. Polityka Obserwuj notkę 31

W sprawie pana Sakiewicza i wyroku sądu mam pewne wątpliwości... i pytania. Napisałem to u K.L., ale postanowiłem też do posta wrzucić - może ktoś ma jakieś informacje, które moje wątpliwości potrafią rozwiać...

Czy w swojej ocenie zdarzenia związanego z T.Sakiewiczem ktoś spróbował spróbował dowiedzieć się jak wygląda relacja zdarzeń z drugiej strony?

A czy mamy pewność, że pan Sakiewicz w pewnym sensie tego sam nie chciał i do tego sam nie zmierzał? A może to taki chwyt marketingowy? Coby w końcu GP się zaczęła lepiej sprzedawać, albo jakiś inny, bliżej nieokreślony, cel osiągnąć. Najpierw sprowokować sytuacje żeby zamknęli, a potem rozdmuchać sprawę, udawać pokrzywdzonego i ugrywać na tym jak najwięcej...

Czy ktoś pokusił się do sprawdzenia jak wyglądały fakty, czy ktoś przynajmniej zebrał opinie wielu ludzi w tym uczestniczących, żeby nie musieć opierać osądu tylko na relacji jednej ze stron?

Ciekawią mnie te rzeczy - jak sąd dał dupy i specjalnie, złośliwie wykorzystuje jakiś durny paragraf, by zamknąć p.Sakiewicza to OK - on ma rację.

Jeśli jednak p.Sakiewicz tak sobie specjalnie zdarzenia ułożył by sytuację sprowokować, to już chyba OK nie jest. Tu już dla mnie jasnym nie jest która strona bardziej na cięgi zasługuje i kto tu kim jest...

pozdrowienia

Jacek Ka.
O mnie Jacek Ka.

Mój e-mail: jacekkam@gmail.com

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka