JacekKaminski JacekKaminski
182
BLOG

Moja rozmowa z Pawłem Kukizem na FB.

JacekKaminski JacekKaminski Kukiz'15 Obserwuj temat Obserwuj notkę 6

Parę dni temu napisałem notkę o tym, że układ polityczny boi się Pawła Kukiza. Podałem też powody czemu ów strach jest odczuwany ( notka ). Generalnie wszystko można by podsumować szczerością, wiarygodnością i autentycznością. Paweł Kukiz sprawia wrażenie polityka, który wierzy w to co robi i który nie rozmieni swoich postulatów na drobne. Jest wyjątkiem na tle swoich sejmowych kolegów.

Po tej notce napisałem też do Pawła Kukiza wiadomość na FB. Nie mam oficjalnego FB, bo nie używam tego typu rzeczy...mam jednak takie sztuczne konto, z którego napisałem coś w stylu "Będzie Pan teraz atakowany, ale ja chciałem mimo niezręczności całej sytuacji pogratulować decyzji i życzyć powodzenia" itd..Zwykła informacja. Paweł Kukiz jednak pofatygował się z odpowiedzią. Nie będę jej tutaj cytował, ani sprzedawał newsów, których w zasadzie w niej nie było. Było jednak kilka informacji, które napisał mi jak człowiek do człowieka.

Czy ten fakt, najlepiej nie świadczy o tym czemu Paweł Kukiz może być groźnym przeciwnikiem w nadchodzących wyborach? Wyobrażacie sobie jakiegokolwiek polityka, który nie tylko prowadzi swoje konto jako on, ale jest skłonny odpisać? Paweł Kukiz na pewno nie stał się politykiem i ma to swoje złe strony, ma jednak też i dobre. Od 2 dni żyjemy aferą w ministerstwie sprawiedliwości, które to ministerstwo inicjowało hejt wobec przeciwników reformy sądownictwa. Nie mam wątpliwości, że to samo spotka Pawła Kukiza, którego obsmarowywać będą, różnego rodzaju "analitycy" życia politycznego. W tych swoich analizach na pewno będą się koncentrować na największym atucie Pawła Kukiza, czyli wiarygodności i zaufaniu jakim się cieszy u części społeczeństwa. Paweł Kukiz jest postrzegany jako swój chłop. Czy jest na scenie politycznej ktokolwiek inny, który jest podobnie postrzegany? Myślę że nie ma nikogo, choć wielu by chciało i wielu Pawłowi Kukizowi może tego zazdrościć. 

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka