sopii sopii
389
BLOG

Poseł Brejza, kto mu dał mandat?

sopii sopii Amber Gold Obserwuj temat Obserwuj notkę 6
Kolejny dzień przesłuchań w sprawie AmberGold, dziś sam szef zeznawał  - Marcin P. . Wiadomym było,  że nic skoro jest podejrzanym i aresztowanym nie powie, ale pytania posła Brejzy to jakaś schiza. Ja wiem że PO robi bokami i trzeba szukać haków na PiS, ale to jest śmieszne jak swoimi pytaniami chce doprowadzić SKOKi  do mariażu z AmberGold. No i że  to była wina PiS. Prawdę mówiąc  jak tylko poseł Brejza dochodzi do głosu to można się spodziewać "durnych " pytań, a wręcz pytań które odciągną uwagę o aferze AmberGold. No cóż czekam  co będzie dalej, choć podobnie jak w przypadku posła Szczerby  czy w ogóle przewodniczącego PO Schetyny nie oczekuję nic po pośle Brejza oprócz insynuacji i uciekania od tematu, a w każdym razie rozmydlaniu i przeciąganiu. Mam tylko nadzieję że Ci co obserwują komisję śledczą ,w szczególności wyborcy którzy oddali głos na w/w panów zastanowią się czy było warto?  Choć z tego co widziałam w telewizji tatuś posła Brejzy na kryształowo czystego to mi nie wygląda, ale może  się mylę?
sopii
O mnie sopii

"Prawdziwa cnota krytyk się nie boi."

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka