Jan Kalemba Jan Kalemba
1217
BLOG

Tusk do McDonald's na białym koniu

Jan Kalemba Jan Kalemba Polityka Obserwuj notkę 16

 

Ciekawe za jakie i skąd wzięte pieniądze PO skaperowała do współpracy najlepszych speców od socjotechniki wyborczej Ravi Singha i Oliviera Ubedę. Wzmiankowani marketingowcy są autorami zwycięstw nie dżentelmenów zwących się Obama i Sarkozy, lecz ich tzw. plastikowych wizerunków.
 
Podobno hitem kampanii wyborczej w USA była relacja ze „spontanicznej” wizyty Obamy w swojsko amerykańskim barze szybkiej obsługi. Wiele tygodni pracowano nad tą kilkunastosekundową scenką, aby każdy gest uczestniczących w tym osób, oraz każdy szczegół nagrywanego obrazu „niósł pozytywny przekaz”...
 
Obrazowi nudno gadającej o problemach Francji Segolene Royal przeciwstawiono pięknego, młodzieńczego i rycerskiego Nicolasa Sarkozy, galopującego na białym rumaku. Poezję obrazu podkreślały artystycznie zwolnione zdjęcia płynnych ruchów i rozwianych grzyw ...
 
Wspomniani na wstępie panowie, geniusze marketingu politycznego, połączą zapewne swe siły i wkrótce zobaczymy w TV nie spot wyborczy, broń Boże, tylko jakoś inaczej zinterpretowane dzieło wideo - pan Tusk poetycko i po polsku wjeżdża na białym koniu do McDonald’s nomen omen, zdejmuje kaszubski lub śląski kapelusz i woła – „Coca-Cola i WieśMac dla wszystkich!”
 
Donald Tusk z kolegami – nazywali się wtedy Kongres Liberalno Demokratyczny – najęli renomowanych, zagranicznych socjotechników do kampanii wyborczej roku 1993. Podobno historia lubi się powtarzać...
Jan Kalemba
O mnie Jan Kalemba

NARÓD TO CI KTÓRZY BYLI, SĄ I BĘDĄ

Nowości od blogera

Komentarze

Pokaż komentarze (16)

Inne tematy w dziale Polityka