papież Benedykt, Wielkanoc 2012.
papież Benedykt, Wielkanoc 2012.
Jan Filip Libicki Jan Filip Libicki
2381
BLOG

Urbi et Orbi. A mnie jest szkoda Benedykta…

Jan Filip Libicki Jan Filip Libicki Rozmaitości Obserwuj notkę 53

  

Dziś pierwsze Urbi et Orbi – poza Habemus Papam – papieża Franciszka. Papież znów wystąpił tylko w białej sutannie. Tak pewnie lepiej dociera do dzisiejszego człowieka. A jednak…
 
Jednak, gdy porównywałem to papieskie błogosławieństwo z błogosławieństwem, którego w analogicznej sytuacji udzielał jego poprzednik to było mi szkoda…
 
Było mi szkoda, bo do mnie – i pewnie do wielu podobnych do mnie – lepiej docierał ten bogatszy, bardziej uroczysty styl Benedykta. Szkoda mi tego stylu. Szkoda mi po prostu Urbi et Orbi papieża Ratzingera…
 
 
Tu polityka zaczyna swój dzień: www.300polityka.pl
 
 

Zobacz galerię zdjęć:

papież Franciszek, Wielkanoc 2013.
papież Franciszek, Wielkanoc 2013.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości