Maciej Jordan Maciej Jordan
630
BLOG

Co się tutaj porobiło?

Maciej Jordan Maciej Jordan Media Obserwuj temat Obserwuj notkę 2

Do Salonu24 dołączyłem 18 grudnia 2016 roku. Ledwo zdążyłem cokolwiek napisać, a portal został dosłownie zdewastowany. Nie pozostał kamień na kamieniu. W zasadzie zniszczono wszystko, co zachęciło mnie do założenia tutaj bloga. Połączenie z facebookiem to jakiś koszmarny ruch. Ten lewicowy, cechujący się totalitarnymi metodami portal stosuje najbardziej prymitywną cenzurę, jaką można sobie wyobrazić. Dla facebooka tzw. mową nienawiści jest używanie takich pojęć jak naród, patriotyzm, Bóg, honor, Ojczyzna, Kościół, nie wspomnę już o pisaniu w negatywny sposób o islamskich imigrantach. Jestem bardzo rozczarowany tym, że odebrana została możliwość komentowania osobom, które nie chcą mieć konta na facebooku. Ten zabieg jest wyraźnym ograniczeniem wolności blogerów.

Sam nie chcę zupełnie rezygnować z obecności w salonie, skoro dopiero co się tutaj pojawiłem. Obawiam się jednak, że te wszystkie zmiany spowodowane są wyraźnym skrętem w lewo, nad czym mogę tylko ubolewać. Zapowiedziany już odpływ wielu wartościowych blogerów o wyraźnie prawicowych sympatiach sprawi, że Salon24 może zmienić się w drugi onet. Mam nadzieję, że tak się nie stanie, ale to niestety całkiem prawdopodobne.

Na koniec nie mogę nie wspomnieć o szacie graficznej, która jest okropna, po prostu okropna. Te żółto-czarne bohomazy rażą oczy. Znamienne jest także to, że usunięty został biało-czerwony element. Poprzednio znajdował się on w napisie Salon24. Ta zmiana również wiele mówi. Daję jednak szansę temu portalowi, mimo złych przeczuć.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura