Józef Brynkus Józef Brynkus
141
BLOG

Szanowni Państwo – Wyborcy w okręgu nr 12

Józef Brynkus Józef Brynkus Polityka Obserwuj notkę 3

Rozstrzygnięcie wyborcze za nami. Wkrótce w ławach poselskich zasiądą nowo wybrani parlamentarzyści. Niestety, mimo dużego poparcia dla listy PSL Koalicja Polska, z której startowałem jako przedstawiciel Ruchu Kukiz’15, nie wystarczyło ono dla uzyskania mandatu poselskiego.

Zatem wyborców z okręgu 12 reprezentować będą jedynie przedstawiciele PiS i PO. Takie są skutki ordynacji proporcjonalnej i braku jednomandatowych okręgów wyborczych.

Kończąc moją poselską kadencję serdecznie dziękuję Wszystkim Państwu – Wyborcom, za przyczyną których przez minione cztery lata sprawowałem mandat poselski, oraz tym, którzy przychodzili do mnie ze swoimi problemami i prośbami o interwencje. Dziękuję Wam za zaufanie, którym mnie obdarzyliście. Dołożyłem wszelkich starań, aby go nie zawieść i wywiązać się z powierzonych mi spraw.

Serdecznie dziękuję mojej Rodzinie – za cierpliwość i wyrozumiałość w tym czasie, kiedy z powodu pełnionych obowiązków nie zawsze mogłem być z Wami.

Jeszcze raz dziękuję Wszystkim tym, którzy startując wraz ze mną przed czterema laty z listy Ruchu Pawła Kukiza przyczynili się do tamtego zwycięstwa i czterech lat mojej parlamentarnej aktywności jako posła Klubu Kukiz’15. To dzięki Wam możliwe były te cztery lata pracy dla dobra Polski i jej obywateli.

Gorąco dziękuję Wszystkim, zarówno ze środowiska Kukiz’15 jak też Polskiego Stronnictwa Ludowego, którzy w ramach Koalicji Polskiej podjęli trud walki wraz ze mną o mandaty poselskie w ostatnich wyborach: Józefowi Kale, Dawidowi Herbutowi, Grzegorzowi Zawadzkiemu, Marii Dębińskiej, Katarzynie Gołąb, Magdalenie Bolek, Renacie Bedrze, Sylwii Michalec, Markowi Sikorze, Ewie Hyjek, Dorocie Pająk, Tomaszowi Jakubowskiemu, Danielowi Kierpiecowi, Andrzejowi Góreckiemu i Miłoszowi Motyce. Chociaż nie zdołaliśmy zdobyć mandatu, wspólną pracą naszą i naszych współpracowników, przekonaliśmy wielu wyborców i osiągnęliśmy wysoki wynik. Bardzo dziękuję.

Dziękuję moim współpracownikom, którzy w ciągu minionych czterech lat angażowali się w kampanie wyborcze, w których startowałem, oraz wspierali mnie pracą w Biurze Poselskim.

Gratuluje wszystkim wybranym parlamentarzystom w okręgu 12 na nową kadencję oraz wszystkim posłom i senatorom, którzy uzyskali mandat z PSL Koalicja Polska.

Jeszcze raz dziękuję Wszystkim Państwu Wyborcom za obdarzenie mnie na minione cztery lata zaufaniem potrzebnym do zdobycia i wykonywania parlamentarnego mandatu. Życzę Państwu dużo zdrowia i wszelkiej pomyślności oraz sukcesów na wszystkich polach Waszej działalności. Choć kadencja dobiegła końca, jestem przekonany, że nie jest to ostatnie słowo wspierających mnie środowisk społecznych w naszym okręgu i że spotkam się z wieloma spośród Państwa na różnych polach politycznej czy obywatelskiej aktywności. Bo wiele jeszcze pozostaje do zrobienia i wiele postulatów, z którymi szliśmy do wyborów w 2015 i 2019 roku nadal czeka na realizację.

Serdecznie dziękuję i do zobaczenia.

dr hab. Józef Brynkus

dr hab. prof. UP Kraków Józef Brynkus - wykładowca akademicki, poseł VIII kadencji Sejmu RP Ruch Kukiz'15, wybrany z okręgu nr 12 (Małopolska zachodnia). Mój fanpage na FB: https://www.facebook.com/brynkusjozef/

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka