karolbadziagteatrsubiektywny karolbadziagteatrsubiektywny
525
BLOG

Dobry Człowiek.

karolbadziagteatrsubiektywny karolbadziagteatrsubiektywny Samorząd Obserwuj temat Obserwuj notkę 9

Co w takim dniu napisać...jak wyrazić zdaniem jego pożegnanie.

Tyle słów już padło... jedyne zdanie, dwa słowa, które zawierają w sobie wszystko jakim był człowiekiem. Paweł był dobrym człowiekiem. Jest takim i będzie już na zawsze.

Pawle... na razie.  Dzięki kolego, że jesteś...

Karol Badziąg gdynianin,Kaszub od urodzenia, od dzisiaj gdańszczanin z wyboru.

I tak na marginesie, Paweł zawsze będziesz dla mnie betonem, a ja śledziem. I to nas pięknie różniło. Ty kibic Lechii, ja Arki. Żadnej nienawiści. Wspólne kibicowanie, ale zawsze pokojowe. Tak samo jeśli chodziło o miasta, moje piękne a Twoje lepsze. Ok, Paweł... wygrałeś.... kochałeś bardziej swoje miasto, niż ja... ja zdradziłem, bo już tam nie mieszkam. Szacun Paweł... przyjadę i pójdę tam, gdzie się ostatnio widzieliśmy. Nie ma innej opcji, masz tam czekać. Ja będę...

https://youtu.be/kr66nTP6R44

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka