eMTeWu eMTeWu
426
BLOG

Dziwna sytuacja na Salonie 24

eMTeWu eMTeWu Rozmaitości Obserwuj notkę 23

Dzień dobry Państwu, pod moimi notatkami raczej rzadko pojawiają się komentarze. Jednak jeden ma charakter powtarzalny. Brzmi tak:

image

Zastanawiałem się od pewnego czasu , co autor/autorzy tych komentarzy napisał/napisali i co spowodowało, że wpis został usunięty.

Notki przygotowuję nawet o kilka miesięcy wcześniej niż są publikowane, co pozwala mi modyfikować datę publikacji, jeśli mam taką ochotę. Mam więc  listę notek  „wklupanych” ale nie opublikowanych. Wczoraj zauważyłem, że one WSZYSTKIE mają już dodany jeden komentarz. Nawet notka „Polska Wytwórnia Chleba Zdrowia i Młyn Walcowy „Ziarno” SA w Krakowie” zaplanowana 8 listopada 2021 r. na Proszę zobaczyć screen:

image

Widać jedyneczki pod dymkiem w każdej przygotowanej, a nie opublikowanej notce.

Ponieważ nie dodaję komentarzy do swoich NIEOPUBLIKOWANYCH notek mam pytanie, może do Państwa Czytaczy, a może nawet do samej administracji: Jak to jest, że nieopublikowana jeszcze notka posiada już komentarz, który zapewne brzmi jak na wstępie podałem?


Pod tą notką - którą zapisałem roboczo kilka minut temu  jako "Zapisz szkic" jedynka pod dymkiem się nie pojawiła. Hmmm, zaspała?


eMTeWu
O mnie eMTeWu

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości